













































Totaal aantal Berichten: 43337
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
cxfanatic schreef:@Toniclight, ik ben het roerend met je eens: garagisten horen geen informatie over hun klanten naar buiten te brengen.
Sowieso word ik een beetje flauw van de garagisten die het werk van hun concullega’s afkraken. Niet alleen op dit forum, maar in het algemeen. Als je met een gezonde CX in korte tijd tien verschillende adressen bezoekt krijg je tienmaal te horen dat een andere garage er niks van gebakken heeft en ga je tien keer met een dikke rekening naar huis.
ben ik ff blij geen garagist te zijn!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman771 schreef:toniclight schreef:Wel eens van privacy gehoord?
Vind het heel raar dat de garagisten en “insiders” van J.D. zo uit de school klappen. Geeft mij wel te denken.
Ik zou er niet blij mee zijn als mijn garage dat zou doen.Jeroen
Privacy? Jules Deelder? Hij wil toch een BN-er zijn? Daar komt bij, dat hij het allemaal helemaal te gek vind als er over HEM gelult word!
dis slaat weer negens op dus van een bn mag alles maar worden gezegd en bekend worden gemaakt














































Totaal aantal Berichten: 43337
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik ben bang dat we starks een forum censuur krijgen…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Jules is niet voor niks zo’n excentriek bekend figuur..
Geld zat.. wat voor privacy heeft hij?? Als je niks van hem wilt weten, dan zoek je het toch gewoon niet op?
Trouwens.. wat kan er misgaan met het publiceren van een garage-rekening? Hoe “echt” is dat?? Wat niet weet….. ik heb Jules Deelder nog niet horen klagen hoor..
What’s the use?
Bovendien denk ik ook dat bepaalde mensen in dit topic wat opmerkingen misschien met een korreltje zout moeten nemen.
Lange teentjes…
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…















Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Korreltje zout o.k., maar er zijn wel bepaalde fatsoensnormen.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
ach,.....
mischien hebben ze inmiddels ook al beslag op z’n CX gelegd. Z’n huis hadden ze al beslag op gelegd. schijnt nogal een goeie belasting onderduiker te zijn die Deelder. Maar ja; al is de onderduiking nog zo snel de blasting achterhaald ‘m wel
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Beste Aart,
Het was weer een mooi artikel over “Le Baron” in de laatste La CX en Route.
Ron
Inderdaad een leuk verhaal. Ik dacht al dat ik die avatar ergens van kende…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)














































Totaal aantal Berichten: 43337
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
citroen23 schreef:ach,.....
mischien hebben ze inmiddels ook al beslag op z’n CX gelegd. Z’n huis hadden ze al beslag op gelegd. schijnt nogal een goeie belasting onderduiker te zijn die Deelder. Maar ja; al is de onderduiking nog zo snel de blasting achterhaald ‘m wel
Ho ho, denk je wel om die man zijn privacy?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
De belasting geeft niks om privacy, hoor.
Als ze geld nodig hebben, sturen ze wel een deurwaarder als je niet uit vrije wil betaald.
Maar ik ken die hele Jules Deelder niet, maar zo te horen over dat ie veel geld uitgeeft voor zijn CX-en is toch alleen maar mooi, anders weer een paar CX naar de sloop.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Als ik de verhalen over Jules Deelder zo lees komen ook zijn CX-en daar vroeg of laat terecht…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Hehe, ja, maar toch, met zijn centen is er toch wel uitstel tot executie.
Die CX-en rijden nog, hier in omgeving staat 1 weg te rotten.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.






















Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
CX-power schreef:
Maar ik ken die hele Jules Deelder niet, maar zo te horen over dat ie veel geld uitgeeft voor zijn CX-en is toch alleen maar mooi, anders weer een paar CX naar de sloop.
Onlangs nog gezien geweest in een wasmiddel reclame van robijn (zwart blijft zwart) en Herry in de keuken de kerst aflevering dat hij voor de zwervers gaat koken. Misschien krijgt hij zo iets meer bekendheid bij je
Herry in de keuken zie ik nooit.
Ik zal er in die reclame nog es op letten:s
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Tsjonge, jij stoft een oud topic af zeg…
Maar je hebt het over een taxatierapport en bijbehorende staat van 10 jaar geleden. Dus hoe kun je op basis daarvan zeggen dat dit verhaal niet klopt? Als ik nu aan het raggen sla ziet mijn CX er over 10 jaar ook echt niet meer uit.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


























Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
De ex-werknemer van van der Laan zegt op 11 november 2005 dat ‘vorig jaar’ de auto is opgeknapt bij Van der laan. Dat is dan dus 4 jaar nadat deze naar Nederland is gehaald.
Ik was toevallig als klant bij Van der Laan toen die auto daar stond, en deze was inderdaad zoals ze zeggen ‘kasverrot’, of in ieder geval geweest te zien aan al het laswerk wat toen deels af was.
Ik ben toevallig nu professioneel bezig bij Van der Laan en Willem heeft het er nog steeds over hoe waanzinnig slecht die auto was, en dat hij niet begreep waarom dhr. Deelder niet een andere nam.
Overigens is de auto op 14-02-2000 ingevoerd, en de datum aanvang tenaamstelling is hetzelfde dus Dhr. Deelder is nog steeds de eigenaar (dat zal hij waarschijnlijk op 12-02-2000 geworden zijn), en of de APK intereseert hem niet (daar lijkt het me wel een type voor), want die is verlopen op 27-04-2006, of de auto is geschorst.
Maar het lijkt me inderdaad waarschijnlijk dat Waterman z’n inschatting, Willem z’n herinnering, en wat ik zelf gezien heb minder accuraat is dan het keuringsrapport uit 1998. We zullen allemaal wel gek zijn.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!