87 van de 207
« Eerste  < Vorige 85 86 87 88 89 Volgende >  Laatste »
   
Restauratie Prestige laagdaks, bij de spuiter
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 25 oktober 2012 06:46 PM
  [ # 1291 ]

La la la la lade la.

Hij doet het yippy
Wat heb ik gedaan,heb een gootsteen ontstopper gekocht.
Niet zo 1 met een houten steel,maar ” omgekeerde fietspomp”.
Hier heb ik een slang aan gedaan,met wat rubber en een slangklem.
De drukcensor er uit gehaald daar de zuigmont op gezet( achteraf had ik mijn vrouw misschien kunnen vragen)
1 hand over het blok stekker voor het starten aan de accu ,de pomp tussen de benen
Laten draaien,en met de andere hand de de hendel uittrekken,en naar 2 maal kwam er goud geel sap uit.
Daarna censor erin lampje eraan starten en er was druk dus de lamp ging uit.
Daarna had ik natuurlijk weer handen tekort,want de olie liep over de cilinderkop .
Vanavond zal ik effe een foto plaatsen van dit tooltje .

Vriendelijke groet frank en bedankt voor het meedenken.

We gaan weer lekker verder,
Laters,

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17406
Geregistreerd: 15-10-2006

- CX 2400 Super
Gepost: 25 oktober 2012 06:57 PM
  [ # 1292 ]

Een belangrijk moment voor dit geweldige project. Gefeliciteerd!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10392
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 25 oktober 2012 07:10 PM
  [ # 1293 ]

bravo Mooi! Zelf speciaal gereedschap verzinnen.
Je had trouwens ook bij een gewone fietspomp de zuiger kunnen omdraaien. Maar nu zit ik te zeiken.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 25 oktober 2012 07:45 PM
  [ # 1294 ]

Die heb ik niet,alleen een compressor dance

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10392
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 25 oktober 2012 07:53 PM
  [ # 1295 ]

Ach ja, je hebt luxe paarden en werkpaarden.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 25 oktober 2012 08:22 PM
  [ # 1296 ]

very good

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 oktober 2012 12:19 AM
  [ # 1297 ]

goedeavond


onderste waterslang tekort confused
en wie weet waar de slangetjes heen gaan wie op de onderstaande pijpjes moeten.

of gaan die naar mijn olie niveau meter links onder het stuur?

en de rest van de foto’s
https://picasaweb.google.com/104808338418977024156/20121025230402?authuser=0&feat=directlink

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Gepost: 26 oktober 2012 12:33 AM
  [ # 1298 ]
F.SvM schreef:

onderste waterslang tekort confused

Zat die al op de auto toen je hem kocht?
Lijkt erop alsof hij al eens gemonteerd is geweest.

Die slang is denk ik voor een radiateur op ‘pootjes’, zou dat kunnen?

O ja, waar ik ook nieuwsgierig naar was: heb je nou de hele koets eraf? Zo ja, hoe ga je die er weer op takelen? 
Of is alleen de neus eraf?

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 oktober 2012 12:36 AM
  [ # 1299 ]

Dat heb jij wel heel goed.
Morgen effe ruilen voor nieuwe.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Gepost: 26 oktober 2012 12:38 AM
  [ # 1300 ]

Hahaha, ik had vandaag hetzelfde probleem, maar dan andersom.
Maar die langere slang wilde er uiteindelijk toch op, met enige dwang!  (ik moest wel, had geen andere)

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 oktober 2012 12:38 AM
  [ # 1301 ]
F.SvM schreef:






en de rest van de foto’s
https://picasaweb.google.com/104808338418977024156/20121013220644?authuser=0&feat=directlink

vgf

Alles is eraf zie foto’s

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 oktober 2012 12:41 AM
  [ # 1302 ]

En de koets gaat er pas op als die helemaal klaar is.
Ik wil het op de zelfde manier doen zoals in de fabriek destijds.
Alleen mijn koets hangt straks in een kettingtakel in plaats van vier armen met sensoren.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 oktober 2012 12:42 AM
  [ # 1303 ]
La Léo schreef:

Hahaha, ik had vandaag hetzelfde probleem, maar dan andersom.
Maar die langere slang wilde er uiteindelijk toch op, met enige dwang!  (ik moest wel, had geen andere)

Ruilen Wink

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 oktober 2012 12:52 AM
  [ # 1304 ]

En wisten jullie dat de koppelings kabel op twee manieren gemonteerd kan zijn.
Zowel tussen het stuurhuis en de stabelisatorstang.
Of onder de stabelisatorstang door.
Beide is fabrieksaf gedaan.
Nu is de laatste optie wel de beste.
(Heb ik ook Laughing)

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10392
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 26 oktober 2012 12:54 AM
  [ # 1305 ]

Als die pijpjes voor de oliepeilmeter zijn moeten ze dus ook ergens aan de motor bevestigd zijn.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
 
87 van de 207
« Eerste  < Vorige 85 86 87 88 89 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook