Het ziet er niet alleen niet uit maar ik zie beslist geen enkel voordeel. Als het nu echt even te donker is en je moet die bocht om dan doe je toch je groot ligt aan ? Heb ik tot op heden nog nooit gedaan dus waarschijnlijk nog niet door een donker gedeelte heen gereden.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Groot licht is een handeling, die cornering lights gaan automatisch aan
Nogmaals: ‘t hangt sterk af van het systeem. Als het het VAG of Fiat systeem is, vergeet het dan maar. Als het een systeem is waarbij een separate lamp bij insturen ook echt onder een hoek opzij de bocht verlicht, nou dan ben je snel fan van het systeem.
Gemak dient de mens. Ik zou het zo weer terug op mijn auto willen, kom voor mijn werk in de donkerste hoekjes van NL en dan is het echt (uitgaande van het ‘goede’ systeem) een prettige voorziening. Maar ik voel geen behoefte om de mistlampen op mijn DS3 tot cornering lights te laten bombarderen.
O wat is het toch mooi op de weg met al die CitroĆ«ns…
Nu na lange Citroƫnloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 16-09-2010
- C1 ambiance 3 drs
- Xsara Picasso 1.8 16v Attraction
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Gisteren ook mijn mistlampen om laten zetten naar Cornering Lights. Werkt dus alleen in samenwerking met dimlicht en de mistlampen zijn niet meer in te schakelen. Achter wel, hoor! Wel verwarrend is dat het mistlamp-lampje binnen in de auto nog wel werkt.
http://www.ds3club.nl
2012, DS3 e-HDi Airdream So Chic, Gris Aluminium/Rouge Carmen, Pack Cuir Claudia Amarante, Pack Select MyWay Confort, Dotz Mugello
Rare voorziening, in eerste instantie dacht ik dat de mistlampen op in dit geval een politie VW bus niet goed werkten. Naam mijn mening een veel goedkopere versie van meedraaiende koplampen. En een VW gadget . Laat maar!