



























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Beide zelfde motor dus wat maakt het uit.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Zekeringen zitten bij het LHM vat op je binnen scherm.
En kijk net wat laleo zegt effe bij de caraboteur,of die wel stroom krijgt..
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
okey ga ik doen
ik ga dagelijks rijden in mijn cx,behalve in de winter






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
F.SvM schreef:Beide zelfde motor dus wat maakt het uit.
Omdat hij zich afvroeg of er dorpelplaten bij horen. Als het geen Pallas is (oftewel: geen TRE) zullen ze er niet bij zitten.
Zitten er sierlijsten bovenop de portieren? Vlak onder de ruiten? Zo ja: TRE (‘Pallas’). Zo nee: RE.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
ja zitten sierlijsten boven op de portieren
ik ga dagelijks rijden in mijn cx,behalve in de winter




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Joepie je hebt een pallas
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Nou….een TRE dus, maar komt op hetzelfde neer.
Je kunt het ook aan de bekleding zien, maar die foto’s van je zijn zo klein, dat zag ik pas toen ik héél dichtbij het scherm keek.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Dan zullen die dorpels wel op de zolder liggen.
Woensdag maar eens goed zoeken
ik ga dagelijks rijden in mijn cx,behalve in de winter
zal ff een grotere foto plaatsen
ik ga dagelijks rijden in mijn cx,behalve in de winter
je hebt iig ook erg goede ogen
ik ga dagelijks rijden in mijn cx,behalve in de winter






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ja Pallas/TRE stoelen.
Nadeel daarvan: zeer kwetsbare stof. Voorzichtig met schoonmaken dus, nooit te ruw wrijven met doeken etc.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Het ziet er allemaal nog erg netjes uit ,ik denk dat ik erg veel geluk heb gehad.
Hier had ik geen kenner voor nodig..
ik ga dagelijks rijden in mijn cx,behalve in de winter






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
viny schreef:Het ziet er allemaal nog erg netjes uit ,ik denk dat ik erg veel geluk heb gehad.
Hier had ik geen kenner voor nodig..
Nou nou… juich niet te vroeg. Je bent nog nergens aan begonnen! 15 jaar stilstand is niet niks.
Je hebt die kenners snel genoeg weer nodig als je eenmaal bezig gaat.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D