Totaal aantal Berichten: 1033
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
2e tank: ruim 1 op 17. Het gemiddeld verbruik is volgens de boordcomputer een stuk lager, maar km’s gedeeld door getankte liters vertellen de waarheid. Bij mijn GC4P was er ook een behoorlijk verschil tussen boordcomputer en werkelijkheid.
Ondertussen heeft de EmyWay 2x mijn iPod niet herkend. Contact uit, even wachten en weer starten lost dit op. Een update van 2.1 naar 2.2 is aangevraagd bij de dealer. Ook weigert mijn telefoon soms om een nummer te bellen (Nokia Lumia 710).
Helaas is ook mijn auto niet geheel vrij van kraakjes, deze vallen alleen op bij rustig rijden over slecht wegdek. De bronnen zitten boven het dashboardkastje en bij de besturing van de eMyWay.
sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000
daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000
Totaal aantal Berichten: 69
- DS 5 Hybrid4 Business Executive
guido66 schreef:Het instructieboekje met map past niet in het zeer vreemd gevormde dashboardkastje en ook niet onder de armsteun. Deze moet dus in de portierbak.
Vandaag via het forum een nuttige tip gekregen: vóór onder de passagiersstoel is een uitsparing in de vloer waar het mapje met instructieboekje in past!
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Dan is er waarschijnlijk toch iets gewijzigd, bij mij is er echt geen ruimte onder de passagiersstoel. Of zou dit afhankelijk zijn van de uitvoering?
sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000
eindkm-stand 127.000
Totaal aantal Berichten: 18
Zo heeft mijn auto, gisteren opgehaald, ineens wel een optie om de achterklep van buitenaf te openen. Ze luisteren dus wel, daar in Frankrijk.
Ongelofelijk maar waar, ik heb op de zitting linksachter volledig leer (niet besteld), rechtsachter half leer en half alcantara (wel besteld)...
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
guido66 schreef:Dan is er waarschijnlijk toch iets gewijzigd, bij mij is er echt geen ruimte onder de passagiersstoel. Of zou dit afhankelijk zijn van de uitvoering?
Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar toch maar eens goed gevoeld en warempel er is een uitsparing waarin precies het instructieboekje past.
Toch nog maar eens goed voelen zou ik willen zeggen.
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Heb jij ook electrisch verstelbare stoelen? Bij mij zit er een brievenbus-achtige ruimte tussen de onderkant van het zitkussen en de plastic kap die over de stoelverstelling zit. De map met het instructieboekje past er net in, maar blijft er voor 1/3 uitsteken.
eindkm-stand 127.000
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Ik heb inderdaad ook verwarmde stoelen. Misschien als je het boekje dan een kwartslag draait dat het er wel inpast
Nee, zonder gein, het lijkt me stug dat er bij jouw geen uitsparing is. Onze auto’s zijn even oud en dan al verschil?
guido66 schreef:Heb jij ook electrisch verstelbare stoelen? Bij mij zit er een brievenbus-achtige ruimte tussen de onderkant van het zitkussen en de plastic kap die over de stoelverstelling zit. De map met het instructieboekje past er net in, maar blijft er voor 1/3 uitsteken.
Heb inderdaad de elektrisch verstelbare stoelen, en zag ook deze gleuf. Maar dat is niet wat ik bedoel. Je moet echt even met je hand over de vloer onder de stoel gaan, dan merk je dat de vloermat onder de stoel in een kuipvorm geperst is waar het mapje in blijft liggen (met een beetje mazzel zelfs bij een noodstop ).
Johan
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Ik wil “verwarmde stoelen” graag wijzigen in “elektrisch bedienbare stoelen”. Moet de wijziging op deze manier doen aangezien ik het bericht krijg dat ik niet geautoriseerd ben om op dit forum te posten.
Snap jij het dan snap ik het ook.
Handgrepen aan het plafond boven de deuren, om lekker nonchalant je vingers in te laten hangen en je elleboog in de deur te laten steunen….
Segerfan schreef:Ik wil “verwarmde stoelen” graag wijzigen in “elektrisch bedienbare stoelen”. Moet de wijziging op deze manier doen aangezien ik het bericht krijg dat ik niet geautoriseerd ben om op dit forum te posten.
Snap jij het dan snap ik het ook.
Na een half uur mag je je post niet meer aanpassen.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Dit weekend ook weer via dit forum ontdekt: ook de mijne is geleverd mét een knop om de kofferbak van buiten te openen: er blijkt een rubber knop te zitten naast de achteruitrijcamera (boven de nummerplaat), waarmee de kofferbak geopend kan worden.
Zelf mijn dealer was er verbaasd over…
Totaal aantal Berichten: 1
- DS 5 Hybrid4 Sport Chic
Geachte mede-rijders,
Wat ik mis is : bandenspanningscontrole ( dat zit wel bij andere uitvoeringen ?) , muteknop op je stuur , spraakcommando’s , spiegelstand meegenomen in de geheugenstand van de stoelen, ruim handschoenenvak , fatsoenlijk zelf opengaan van de achterklep (wat grotere gasveren misschien ??) na bediening van afstandbediening of sensor voor de voet ?
Nou ja , meer kan ik na een week rijden niet verzinnen.
Voor de rest hoor je me echt niet klagen , wat een waanzinnige auto.
Wel weer gevonden: klein bergvakje links onder stuur in dashboard….
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Dat vakje zit er anders toch al een tijdje