Kom ik thuis van een weekje Ierland bij de schoonouders (met acht uur vertraging vanwege wat natte sneeuw) krijg ik te horen dat een stelletje achterlijk idioten de CX van mij en mijn broer in de fik hebben gestoken!!
Interieur uitgebrand, alle ruiten kapot, dikke deuk in het dak…reddeloos.
Ik wil wel een fotootje plaatsen om wat medelijden op te wekken want ik heb behoefte aan troostende woorden..ik snap alleen niet hoe dat werkt..
diepe snik
Yke
je kan hem naar patje74 mailen, hij is onze fotomanager..
Innige deelneming.
Zonde
waarom doen sommige mensen zoiets, blijf gewoon met je fikken van andermans spullen af,
opsluiten die #$%^&* gasten,
Sterkte!
Da’s balen
Waarom steken ze hun eigen Golfje niet in de fik?
Hopelijk krijg je nog wat terug van de verzekering en vind je een vervanger, al maakt dat het natuurlijk niet minder zuur.
Hier zijn geen woorden voor.
Sommige mensen snappen echt niet dat je niet met je poten aan andermans spullen mag komen !
Schijt aan originaliteit.
Fik
vandaag een volvo 340 binnengekregen in de garage, zelfde verhaal, met oud en nieuw, 2 ramen ingeslagen en vuurwerk erin, nou is dat niet te vergelijken met een cx, echter hetzelfde verhaal, mensen zijn trots op hun bezit en moeten er hard voor werken, weg auto, schandalig, mijn medeleven heb je… en succes met alles.
Emiel

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Jezus, wat zonde. Origineel Nederlandse CX-en zijn er al zo weinig. Maar goed, origineel Nederlands of origineel Japans maakt in zo’n geval niet zoveel uit, het blijft een klotestreek. Hopelijk heb je een gunstig taxatierapport en vind je snel een gelijkwaardige (of betere) vervanger.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Is dat je 2400 Gti waarmee ze dat gedaan hebben? Dat is wel onbeschrijfelijk zuur. Gecondoleerd, ik zou niets anders weten te zeggen. Een groot verlies voor de CX vloot.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Dit is weer typisch zo’n misselijke streek van een figuur dat een ander zijn plezier niet gunt. Zo iemand die zelf alle kleur in zijn leven verloren heeft (of misschien wel nooit gehad heeft) en uit pure jaloezie andermans passie vernielt.
Alleen een heel zware psychatrische behandeling kan deze harteloze randdebiel nog helpen.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
In een woord ............................
Schande !!!!!!

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
rocco schreef:je kan hem naar patje74 mailen, hij is onze fotomanager..
Innige deelneming.
Jup, ze kunnen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
En idd, wat een K!#%^*& streek!!!

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De volgende foto’s kwamen vanochtend mijn mailbox binnen, geen fijne plaatjes om mee wakker te worden….
Sterkte er mee!

Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Wat een enorme eikels zijn dat zeg kunnen ze niet van andermans autos afblijven evil
Veel sterkte met dit zware verlies cry
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Wat een klerestreek. Dat je met oud en nieuw best zin hebt in een lekkere fik kan ik mij nog wel voorstellen, maar regel dan zelf een wrak voor een vuur. Andermans auto op deze manier vernielen is waanzinnig aso.
Jammer idd ook nog eens dat het een originele NL CX is.
zoo echt klote zeg.
Sterkte met het verlies
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX