Geachte forum leden,
De vulopening van de benzinepijp van mijn Deauville 1,4 van 1993 is
nogal verroest. Voorts zit de pijp los van het spatbord. Citroen
specialist Parkstad gaf aan dat het verstandig zou zijn om die pijp te vervangen.
Nu schijnen deze pijpen te bestaan in +/- 15 of 25 cm lengte. Weet iemand welke de juiste is?
Heeft iemand zo’n pijp liggen of heeft er iemand een idee waar ik deze voor een redelijke prijs
(gebruikt) zou kunnen vinden?
Dank!
Gert
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
De laatste berichten die ik gehoord heb is dat deze vulpijpen niet meer leverbaar zijn. Je kunt het eens proberen bij de bxclub of natuurlijk je geluk beproeven bij de specialisten (hesselink, hegru, van gompel etc. ) succes bij de zoektocht!
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Totaal aantal Berichten: 6134
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
De club heeft ze ook niet.
ik heb er in het voorjaar nog 1 laten vervangen bij mijn bx cannes bij hegru, was wel een diesel-opening op mijn benzine bx, maar dat vind ik geen probleem… kosten toen 60 eu. en supernetjes gemaakt trouwens meteen voor dat geld.
I take my keys, forget the rest,
cruisin’ headed nowhere in ‘my good old bx’
Dank voor de antwoorden.
@kstrik: Had Hegru al gebeld. Hadden nu niets liggen. Weet nog een sloop-diesel te staan, maar vanwege gezondheidsproblemen kan ik hem er niet zelf vanaf halen. Moet oppassen voor beschadigingen en infecties. Misschien volgend weekend…