Wanneer?? Als ‘t niet te erg ver weg is ben ik erbij!!!
Trouwens, U mag me wel bij m’n voornaam (Serge) aanspreken hoor
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
voge schreef:
Klinkt gezellig, tegen die tijd zie ik ‘t vast nog wel op één of ander forum langskomen!!
veel plezier met de aankoop
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Bedankt!!! Ik ga nu eerst eens slapen
voge schreef:
Het is hartstikke ver weg voor jou (kop van noord holland ) Maar das het voordeel van een kampeerweekend dan maakt de afstand niet meer uit. Ik ga er dit jaar ook heen ‘so be there’
voge schreef:M’n vriendin is nooit zo into meetings en dat soort dingen, hoewel ze zelf wel Citroën rijdt..
Maarre, het angstzweet breekt me uit bij het zien van de prachtige foto’s.. Doen er alleen mooi gepoetste eenden mee aan zo’n rit? En wat zien ze er allemaal prachtig uit!!!
laat iemand hem ff een link van twente raid zien Als ik me herinner hoe mijn broer daarvan thuis kwam
Overigens een eendenbank zit erg comfi maar je hebt ‘m er ook in een paar seconden uit
Tom Duckpower schreef:Lelijke Eend schreef:Beter dan sex
dat zeg jij…
En we weten hoe elmo autorijdt… De rest durf ik me dan geeneens een voorstelling van te maken.
Totaal aantal Berichten: 8160
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
patje74 schreef:voge schreef:
Dat Schermertreffen ziet er erg leuk uit Patrick. Krijg er wel zin in, om minstens een dag mee te maken. Vanaf mijn huis niet te ver weg.
@ Caroline, Schermer is niet helemaal Kop van Noord-Holland meer hoor. We praten hier al over de regio Alkmaar/Waterland! Scheelt vanaf Gouda toch weer een half uur rijden!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8160
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
voge schreef:Ik vind zwart toch de mooiste kleur voor een eend, zeker zo’n mooie als op die eerste foto zeg!!!
Die zwarte was idd erg fraai, maar eigenlijk net ff te zeg maar.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Caroline81 schreef:laat iemand hem ff een link van twente raid zien Als ik me herinner hoe mijn broer daarvan thuis kwam
Die Twenteraid is geweldig ja! Ook met BX of DS. Serge, gefelciteerd met je eend in elk geval! T’is altijd leuk voor erbij. Wel grappig om er uitgerekend in januari eentje te kopen
Proficiat met je aankoop
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Een meeting ver weg is een hele, hele goede reden om er heen te gaan ! Lekker rijden met die Eend ! Echt zalig ! Hoe verder weg, hoe beter !
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Een meeting ver weg is een hele, hele goede reden om er heen te gaan ! Lekker rijden met die Eend ! Echt zalig ! Hoe verder weg, hoe beter !
Dan had jij je vast al ingeschreven voor de werelmeeting in Zweden in 2007?
Nee, nog niet. Eerst m’n Eend maar rijdend maken en sparen voor benzine. Maar Serge heeft vast geld zat om er heen te gaan
Schijt aan originaliteit.