Goedendag allen,
Enkele jaren geleden zeer genoten van een xsara break,maar toen ben ik helaas afgedwaald met spijt!!! achteraf.
Ik heb de xsaar ingeruild voor een antieke mercedes dat was helaas een grote fout,toen een mitsubishi carisma gekocht,dat was op zich wel een fijne auto maar die gaf naar 1,5 jaar de geest.
Nu ben ik in bezit van een seat,maar die vind ik aan de kleine kant.
Ben nu aan het kijken voor een xsaar break 1.6 benzine van het bj 2000 of nieuwer.
Welke raden jullie aan het oudere type of het facelift model.
Eens citroen altijd citroen ahahahahah
Ben benieuwd
Groet Glasman
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Type 1 is iets eenvoudiger in de techniek.
De 1.6 = een 8v met rond de 90 pk.
Type 2 heeft doorgaans veel meer opties.
Volautomatische airco en cruise control zijn bij bepaalde uitvoeringen standaard.
De 1.6 = een 16v met 110 pk, en zuiniger dan de oude 1.6 8v
Heb er een voor je staan als je interesse hebt
heeft alleen een beetje werk
ik hoor het wel
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 03-11-2012
- Xsara 1.6i VTR Coupe
Arjan Verkade schreef:Type 1 is iets eenvoudiger in de techniek.
De 1.6 = een 8v met rond de 90 pk.
De 1.6 = een 16v met 110 pk, en zuiniger dan de oude 1.6 8v
Net een type 1 gekocht.
Komt-ie NU mee