Totaal aantal Berichten: 251
- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
Weet iemand of het mogelijk is om een ruitenwissermotor in te bouwen als deze standaard er niet op zit? Dat zou wel mooi zijn!
Groeten Pasqual.
Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0
Re: achterruitwisser
Pasqual schreef:Weet iemand of het mogelijk is om een ruitenwissermotor in te bouwen als deze standaard er niet op zit? Dat zou wel mooi zijn!
Groeten Pasqual.
ik denk dat dit wel mogelijk zal zijn maar dat het wel een hoop werk zal zijn
Ik neem aan dat je een wisser achterop bedoelt :
Die dingen zijn toch standaard op elke Xantia :
ZX1.4i schreef:Ik neem aan dat je een wisser achterop bedoelt :
nope op de xantia van mijn zwager zit er ook geen een , wel zijn de voorberidingen getroffen, de bekabeling ligt er en ook het gat zit er verstopt onder het rubber
ZX1.4i schreef:Ik neem aan dat je een wisser achterop bedoelt :
Dan heb je in groningen mijn Xantia niet goed bekeken
Totaal aantal Berichten: 251
- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
uiteraard bedoel ik de achterruitwisser, zie titel van het onderwerp.
Waar ligt die bekabeling dan??? als die er al zit scheelt dat een hoop werk.
Bij voorbaat dank,Pasqual.
Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0
De bekabeling ligt tot in de achterklep , compleet met stekkertje, althans bij de xantia van mij zwager, ik durf niet te zeggen of dit bij allemaal zo is, maar de fransen kennende zullen ze het zich niet helemaal onmogelijk hebben gemaakt voor het geval dat iemand er toch alsnog een achterwisser op wil laten zetten.
EW schreef:ZX1.4i schreef:Ik neem aan dat je een wisser achterop bedoelt :
Die dingen zijn toch standaard op elke Xantia :Dan heb je in groningen mijn Xantia niet goed bekeken
Een echte crisis uitvoering
ZX1.4i schreef:EW schreef:ZX1.4i schreef:Ik neem aan dat je een wisser achterop bedoelt :
Die dingen zijn toch standaard op elke Xantia :Dan heb je in groningen mijn Xantia niet goed bekeken
typisch voor de x uitvoering
de mijne is ook zonder
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
ZX1.4i schreef:EW schreef:ZX1.4i schreef:Ik neem aan dat je een wisser achterop bedoelt :
stoterstangen90 schreef:typisch voor de x uitvoering
de mijne is ook zonder
Nu je het zegt, jouw Xantia had ook geen Wiswas achter, past er ook niet op met die enorme spoiler
Ik heb ook een X uitvoering, een X Sensation, een kruising tussen een X en een SX met opties zoals de climate control