Totaal aantal Berichten: 85
- GS/GSA break
- Evasion 2.0 I 16V
Bij mijn evasion lukt het me niet om de centrale vergrendeling op het slot van de achterklep te laten werken. De instructie in het boekje heb ik geprobeerd te volgen sleutelpositie verticaal of 45 graden naar rechts, geen effect. Heeft iemand een dergelijke ervaring hiermee, slecht contact, motortje defect, gebroken kabel?
zit daar ook vergrendeling op dan ?? mmm…. vreemd… ik moet hem altijd afsluiten met de sleutel, is wel veiliger zo.
- GS/GSA break
- Evasion 2.0 I 16V
Inmiddels ben ik er achter wat er fout was aan mijn achterklep, Het stekkertje zat los. Dat zag ik nadat ik de bekleding van de achterklep had losgemaakt. Hoe het stekkertjes los was gekomen weet ik niet, was gedaan door de vorige eigenaar denk ik of per ongeluk. Nadat ik hem weet vast gezet had werkte de centrale vergrendeling ook op de achterklep. Is wel superhandig als je met kinderen op reis bent en dus vaak stopt en iets nodig hebt en zo. De eerste paar keren natuurlijk goed gecontroleerd of het werkt.
welke kant van de achterklep zit dat stekkertje??
- GS/GSA break
- Evasion 2.0 I 16V
Als je de bekleding aan de binnenzijde los hebt en je gaat onder de klep staan met je gezicht naar achteren dan zit het stekkertje links van het midden, zo’n beetje halverwege het midden en de linkerkant, er zitten een paar stangetjes die te maken hebben met de keuze tussen handbediening en centraal, een beetje een rare constructie, maar werkt wel.