deze saxo VTS 1,4 is nu nog van mijn moeder maar 1 mei krijgt ze een mini cooper s dus dan komt de saxo vrij hij heeft 120000 gelopen en heeft net compleet nieuwe remmen, het bouwjaar is 1999. het is zeker een top wagentje en heeft mij dit jaar naar zuid frankrijk gereden en snel ook op de teller is ooit behaald de 210 kmh hoe het kan ?????
Deze saxo is donker blauw metallic alles electris en lm velgen en in zeer goede staat
bij sirieuze intresse kan je mailen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
richtprijs 6000 euro valt te onderhandelen
Re: Saxo VTS binnenkort te koop
Ramon2cv schreef:deze saxo VTS 1,4 is nu nog van mijn moeder maar 1 mei krijgt ze een mini cooper s dus dan komt de saxo vrij hij heeft 120000 gelopen en heeft net compleet nieuwe remmen, het bouwjaar is 1999. het is zeker een top wagentje en heeft mij dit jaar naar zuid frankrijk gereden en snel ook op de teller is ooit behaald de 210 kmh hoe het kan ?????
Deze saxo is donker blauw metallic alles electris en lm velgen en in zeer goede staat
bij sirieuze intresse kan je mailen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)richtprijs 6000 euro valt te onderhandelen
heb je ook :photo
jawel maar niet online
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
op slot wegens dubbel posten