CX-power schreef:
En waarom zou het dan zo moeten zijn dat de BX wel een klassieker zou moeten worden, omdat het een forum-BX is.
De CX is toch ook geen klassieker, omdat het ooit een forumauto is geweest?
Nee, omdat het een type 1 is waar veel moeite tijd en geld in zit. Daarom!
hel1 schreef:
de bx is een leuke auto, ik wordt (zeker sinds ik in mijn zwarte monster rondrij) steeds vaker aangesproken over de wagen, en dat is leuk. rijden in een bx is ook leuk (als ie meewerkt) en kijken naar een bx is ook leuk.
Laten we het daar maar op houden dan
Test
Thijsvandebles schreef:hel1 schreef:
de bx is een leuke auto, ik wordt (zeker sinds ik in mijn zwarte monster rondrij) steeds vaker aangesproken over de wagen, en dat is leuk. rijden in een bx is ook leuk (als ie meewerkt) en kijken naar een bx is ook leuk.
Laten we het daar maar op houden dan
:love :cheer1 :cheer1
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ik denk dat ik et nogal met hel1 eens ben.
Oja, ff argument geven, hoor:
Omdat hel1 zegt dat dit een eel doelloos topic is en ik kap dus met deze discussie.
FF argument waarom ik kap met deze discussie:
Mensen kijken hier naar leeftijd en zeggen dat ik geen ervaring heb.
Edit patje74;Wederom een veegactie in een bericht van jou…. Commentaren over de moderatie mag ook via PB mijn kant op komen. Hierover geen discussie in dit topic.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Kijk daar sluit ik me nou graag bij aan
Alsof je de tekst gelezen hebt, je sluit je alleen aan bij hel1 omdat het hel1 is
Totaal aantal Berichten: 6502
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
patje74 schreef:CX-power schreef:En ja, zelfs ik vind een BX toch wel een leuke auto, maar om het daarom nou al een klassieker te noemen vind ik het niet waard
Er is dan ook niemand die het “nou” al een klassieker noemt….
Toch wel, ik vind een nette BX uit ‘83 best die typering waard.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Mulder schreef:patje74 schreef:CX-power schreef:En ja, zelfs ik vind een BX toch wel een leuke auto, maar om het daarom nou al een klassieker te noemen vind ik het niet waard
Er is dan ook niemand die het “nou” al een klassieker noemt….
Toch wel, ik vind een nette BX uit ‘83 best die typering waard.
Dat bedoel ik dus. Die is binnenkort belasting vrij, en dan gaat het alleen maar de goede kant op.
Test
en daar ben ik ook.. geen moderator, maar al heel lang mijn rijbewijs
en met mijn semi-pseudo-protoklassieke modderfokker (da’s de GTI)
Totaal aantal Berichten: 6502
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Is het zo belangrijk om er in gereden te hebben?
Denk het niet inderdaad. Ik heb bv. één keer in een BX gereden (vervangauto van Citroville) en hoewle het best lekker zat en comfortabel veerde, moet ik zeggen dat ik het allemaal niet geweldig vond. Veel lawaai, veel gerammel, slechte afwerking. En toch: zie vorige posting. Het heeft wél iets.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
cx-power ik denk als je het lief vraagt dat je best wel in een bx mag rijden of mee rijden dan kan je wat ervaring op doen
maar om eerlijk te zijn vind ik dat het meeste wel gezegd is de is een groep die de bx klassiek vind en een groep die dat niet vind maar wat het ook wordt een feit is wel dat het een leuke auto waarvan er nog veel van zijn en nu maar hopen dat dat ook zo blijft
citroenc2 schreef:cx-power ik denk als je het lief vraagt dat je best wel in een bx mag rijden of mee rijden dan kan je wat ervaring op doen
maar om eerlijk te zijn vind ik dat het meeste wel gezegd is de is een groep die de bx klassiek vind en een groep die dat niet vind maar wat het ook wordt een feit is wel dat het een leuke auto waarvan er nog veel van zijn en nu maar hopen dat dat ook zo blijft
oh, dat mag wel in de mijne hoor, ik ben daar niet zo moeilijk in (als ik zelf ook mee mag en als je zelf wil sturen, dan niet op de openbare weg natuurlijk. uitlenen, da’s weer veel moeilijker voor me)
@citroënc2: mooi gezegd
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mensen, zullen we nu eens het onderwerp “CX-power en zijn mening” laten rusten en ontopic verder gaan?
Dit is de 2e maal dat ik hier toe oproep, dit lijkt mij voldoende zo….
Harm schreef:Alsof je de tekst gelezen hebt, je sluit je alleen aan bij hel1 omdat het hel1 is
patje74 schreef:Mensen, zullen we nu eens het onderwerp “CX-power en zijn mening” laten rusten en ontopic verder gaan?
Dit is de 2e maal dat ik hier toe oproep, dit lijkt mij voldoende zo….
volgens mij waren we dat juist aan het doen, met een bemoedigend klopje op de schouder erbij
deur63 schreef:Harm schreef:Alsof je de tekst gelezen hebt, je sluit je alleen aan bij hel1 omdat het hel1 is
ik sluit me off topic bij deur63 aan