Continu 12 V in de laadbak jumper
reddevil
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 29 oktober 2012 09:37 PM

Op het werk hebben we een citroën jumper. Door verschillen rekken in de laadbak te zetten geeft de binnenverlichting nu niet genoeg licht meer om alles in de rekken te zien. Ik heb daarom verschillende ledstrips voorzien om dat op te lossen, dus dat is in orde. Volgend probleem ook nog, is dat de binnenverlichting vlug uit valt en we nog in het donker zitten. Is er dus op 1 of andere manier 12V aanwezig achteraan die daar continu blijft, dus ook als de sleutel uit het contact is. Heb al aan de binnenverlichting zelf gemeten, sigarette aansteker en achterlichten, niks. Is daar ergens iets voorzien of hoe kan ik gemakkelijk een kabel van de batterij naar achteren krijgen. De led’s verbruiken bijna niks dus een platte batterij zal ik niet vlug hebben.

Profiel  

reddevil
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 15 november 2012 11:26 PM
  [ # 1 ]

Probleem is opgelost. Gaatje geboord van de laadruimte naar de voorkant zodat ik net achter de bekleding uit kwam. De opstap trede en andere bescherm stukken losgemaakt zodat de kabel aan de zekeringskast uit kwam. Dan heb ik 12V afgetakt van een klem waar normaal een relais wordt ingeklikt door een stukje draad in de klem te steken. Heb wel een zekering tussen de draad gezet mocht de draad ergens na een tijd stuk gaan of er ergens een kortsluiting mocht optreden.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook