Ik hier komt op deze Citren forum. Ik hebt een 1978 C35 diesel 4 versnelling wagen.
. Ik heft de C35 in Australie voor de laatsde 10 of zoo jaaren. Over de internet was ik en “FAN” is het ventilator moet hebben en - -
Diesel rinus komt met en email dat hij een of twee kan hebben. Dit maakt mij erg gellukig zoo ik kan nouw wachte voor hem te zoeken.
Ik dacht dat het en goede ding voor mij op dit forum te gaan voor ik denk het interesant zoo hier ben ik. Wij zijn in Brisbane. Ik was gebooren in Australie maar met mijn Hollandse ouders was in Holland van 3 jaar oud tot 6 jaar oud zoo ik kan en beetje Hollands spreken.
De C35 is een van twee in Ausralie. Jim Reddiex van Maxim motors in Brisbane was een geode Citroen “dealer” en en leuke knaap.
Hij brengt veel DS autos te Australie en en CX en GS etc en hij dacht het en geode iede voor C35 in te komen, Hij brengt een lingse kant wagen (mijn) en een lingse kant utility, met metaal zijde de zelfde als je de top aff doen en de dueren halv aaf doen.
Hij maakt de twee te recht hand en de twee in Brisbane moteurs en zo op de weg aflevering of zoo dat de twee kan goed verk doen.
De ragering of zo en Citroen in Frankrijk was niet zoo goed zo deeze twee zijn de enige in Australie. Ik weet niet de woord (utility) is niet ver weg van en plats - - Dubbo ben en knaap - - Bob Dircks.
Dank je rinus Diesel voor mij helpe.
Mijn naam is John Paas. Ik woond in Breda tot ik 6 was en ik hebt twee halv broers in Amsterdam en Utrecht maar zijn vinden Citroen autos niet zoo prachtig als ik vindt.
Zoo dankje, tot siens en is het dooee of zoo dat jij zegt. - - John (C35)
Oh ja k hebt en winkel en website met lueke blad
http://www.authenticlightingandhardware.com/citroen.html
Mijn vrouw, Janet en ik rijden in oude auto’s vroeger dan 1979. Dit is in plaats van een moderne auto.
Ik was geboren in Australie maar ik woonde in Holland met mijn Hollandse ouders van toen ik 3 was tot ik 6 was zo mijn Nederlands is niet zo goed.
Wij wonen in Brisbane, Australia maar wij hebben een vakantie plaats ver weg in Victoria waar wij ook en paar autos hebben.
Totaal aantal Berichten: 920
- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Hi John,
nice to read your (C35)story on our Dutch forum!
do you know this one:
http://www.flickr.com/photos/frontdrive34/2661246018/in/photostream/
waar rook is, is…
LHM only!
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Welkom, John. Het is leuk om hier over Australische Citroën-avonturen te kunnen lezen en vooral om er op je mooie website foto’s van te kunnen bekijken!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja, dank je, Erg veel jaren met Citroen en allemaal goed. De C35 op de photo van rinus diesel is een dat ik niet weet. k denk in New South Wales in Australie zoo ik moet mensen aan doen voor mij te vinden waar dit C35 woond.
Groetjiys John
Mijn vrouw, Janet en ik rijden in oude auto’s vroeger dan 1979. Dit is in plaats van een moderne auto.
Ik was geboren in Australie maar ik woonde in Holland met mijn Hollandse ouders van toen ik 3 was tot ik 6 was zo mijn Nederlands is niet zo goed.
Wij wonen in Brisbane, Australia maar wij hebben een vakantie plaats ver weg in Victoria waar wij ook en paar autos hebben.
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik had nooit verwacht dat een C35 zou opduiken “down under”. Op de foto’s ziet het busje er goed uit!
Wij hebben de C35 in een schuur nabij het stadje Gympie waar wij ook store onderdelen en wrakken . En paar jaar geleden hebben wiy en knaap te C35 te verven. De Kleur is de zelvde maar ja, de diesel motoer gaad erg goed maar ja, en viyvde versnelling heeft het niet zo 90kmh op de groote weg is okay. Wij nemen een rider maaimachine in het wanneer we moeten werken. Zo het is onze werk machine. Mijn broer had the c35 voor 8 of zo jaaren voor ons.IK probeer aardig te zijn omdat het zo goed is.
Wij heeft en groote reis te gaan 5 of 6 jaar geleden en wij slaapt in het - - 5000 of zo km naar en trug de zuid zee in Victoria.
Groetjiys John
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Een C35 in Australië is iets bijzonders, maar John heeft nog veel meer bijzonders: klik!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Diesel Rinus Ik nouw heeft de Ventilatorblad voor de C35 moteur dat jij in de post hebben doen. Dankje erg veel. Ik kan jij betallen met Paypal als dat goed met jij is.
Het kijkd prachtig zoe ik bent erg blij voor dit te hebben.
En blij C35 werk wagen knaap,
Groetjiys John Paas.