9 van de 48
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »
   
Prestigeproject | elektrische perikelen
Gepost: 17 november 2012 09:29 PM
  [ # 121 ]

Lage stand komt pas in boven de 94 graden (op je display dus).
Inderdaad: hoge stand pas véél later. Gewoon geduld hebben, hij komt er echt wel in als hij werkt.*

Deze temperaturen staan als het goed is op het thermocontact zelf, maar dat is lastig te ontcijferen als hij in de radiateur geschroefd zit.


* Als de hoge stand niet inslaat, is je thermocontact stuk. Onder de 110 graden kan nog niet zoveel kwaad, dus als je blijft opletten kun je het gewoon stationair testen.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 17 november 2012 09:56 PM
  [ # 122 ]

Mijn KVS temp op het display komt eigenlijk nooit op de 94 graden…
Of is dat bij een turbo weer anders? Ik denk dat mijn thermocontact veel lager ligt dan 94 graden.
Eigenlijk heb ik ook nog nooit de 2de stand horen aan gaan, maar als de KVS temp niet hoger komt dan 94 dan zal die ook niet nodig zijn.

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 18 november 2012 12:47 AM
  [ # 123 ]

moet je maar eens 2 uur in de file staan met 35 graden dan gaat de 2e (hoge stand) heerlijk te keer

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 18 november 2012 12:49 AM
  [ # 124 ]

Gelukkig werkt het eindelijk. Nu de rest van het lijstje afwerken…

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 18 november 2012 12:46 PM
  [ # 125 ]
Shalom74 schreef:

moet je maar eens 2 uur in de file staan met 35 graden dan gaat de 2e (hoge stand) heerlijk te keer

Met 35C ga ik van de weg af….... met die temp ga ik als het kan niet eens de weg op Laughing Dan blijf ik lekker onder de bomen zitten met een drankje drunk Mr. Green

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 18 november 2012 01:12 PM
  [ # 126 ]

Zeker met een aircopomp die vast zit Smile

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 18 november 2012 01:59 PM
  [ # 127 ]
TRSarno schreef:
Shalom74 schreef:

moet je maar eens 2 uur in de file staan met 35 graden dan gaat de 2e (hoge stand) heerlijk te keer

Met 35C ga ik van de weg af….... met die temp ga ik als het kan niet eens de weg op Laughing Dan blijf ik lekker onder de bomen zitten met een drankje drunk Mr. Green

heb je gelijk in maar als je voor de grens van Slovenë staat richting Kroatië(37grC) heb je niet veel keus en kan je ook niet zomar ff van de weg af . cool smoke

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 18 november 2012 03:36 PM
  [ # 128 ]

Is zo’n aircopomp eigenlijk te reviseren of zijn er betere alternatieven?

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 18 november 2012 08:19 PM
  [ # 129 ]

100 euro heb je een 2de hands.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 19 november 2012 12:49 PM
  [ # 130 ]

ik zal m’n ogen open houden… lijkt me inderdaad het beste. Is dat bij de meeste ‘aircoboeren’ af te vullen?... Voor de rest kan ik beter alle stekkertjes vervangen.. Zijn koperen stekkers niet beter dan vertinde stekkers?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25637
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 19 november 2012 12:57 PM
  [ # 131 ]

Dat maakt weinig uit. Het corrodeert allebei…

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 19 november 2012 04:02 PM
  [ # 132 ]

tja ‘t blijft toch poppenspul. Als je de deur te hard dicht gooit valt de lamp uit het plafond. Smile

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 19 november 2012 06:13 PM
  [ # 133 ]

Overigens loopt de wagen erg slecht stationair. Nadat de motor op temperatuur gekomen is blijft ze wel lopen, maar erg onregelmatig. Kwestie van luchtmassameter schoonmaken en aansluitingen controleren?

Profiel  
 
Gepost: 19 november 2012 07:03 PM
  [ # 134 ]

Check de luchtbalgen en alle luchtslangaansluitingen.
Luchtmassameter is sowieso een hoofdverdachte, maar slangen doen ook een hoop!

Hoe is het met optrekken, heb je wel voldoende power?

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 19 november 2012 07:30 PM
  [ # 135 ]

Ja dat optrekken gaat prima Smile Ik had al de gebogen geribbelde luchtslang linksvoor gecontroleerd. Deze was in ieder geval nog mooi…

Profiel  
 
 
9 van de 48
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook