Graag een gefundeerd antwoord op het volgende.
Ik heb een cx trd turbo 2 in een turbo 1 auto uit ‘84. Dat is goed gegaan maar toen moesten ze het elektrische nog doen. Wel dat is gedaan met de franse slag. Overal doorverbonden stekkers, niet gebruikte stekkers,
alles wat is doorverbonden is geel. Is het slim om dan maar een nieuwe kabelboom te kopen en die in de zomer erin te zetten of alles loskoppelen en weer aansluiten op de originele manier.
Bedankt, Ad
Ik heb het boek met het schema.
cx 22trs ‘85
Totaal aantal Berichten: 43291
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ad, elektrisch gezien is een turbo 2 gelijk aan een turbo 1. Ik snap dus niet zo goed wat ze er dan aan verklust hebben. Hebben ze soms van een serie 1 dash een serie 2 dash willen maken?
Kun je wat foto’s plaatsen?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Sorry, dat klopt er zit een dashboard van een serie 2 in. Ik zal vannavond foto’s maken en posten.
cx 22trs ‘85
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Tja, wat is wijs. Als alles werkt, zou je alles netjes kunnen verbinden. Hele kabelboom vervangen lijkt me meer werk
is het hele dashboard serie 2?
ik heb nog wel ergens een complete draadboom van een serie 2 diesel/ turbodiesel liggen…
CX GTi Turbo 2 - All Black