Je mag ook gewoon zeggen:
STOP + ‘uitroeptekentje boven snelheidsmeter, rood en rond’
of
STOP + 4e lampje van boven uit het rijtje…
of zoiets…
Dan snappen we ‘t ook wel hoor!
Ah!
Zag inderdaad vandaag voor het eerst je biks weer staan.
EW schreef:Ah!
Zag inderdaad vandaag voor het eerst je biks weer staan.
huh?? die is niet weg geweest die staat er al zolang ik um heb
edit: als ik thuis ben he
hier is de foto van de rode lampjes
EvelienBX schreef:hier is de foto van de rode lampjes
OK. Dit probleem had Erik Hannewijk ook. Of een pessimistische optimistische oliedruksensor OF een serieus oliedrukprobleem. Ik kan er op de wintermeeting wel ff een andere oliedruksensor voor je inschroeven. Ik verwacht dat dat het probleem wel oplost, tenzij je echt een oliedrukprobleem hebt. Mocht je niet met de BX komen, dan neem ik die sensor wel mee en moet je hem zelf vervangen.
mpostma schreef:EvelienBX schreef:hier is de foto van de rode lampjes
OK. Dit probleem had Erik Hannewijk ook. Of een pessimistische optimistische oliedruksensor OF een serieus oliedrukprobleem. Ik kan er op de wintermeeting wel ff een andere oliedruksensor voor je inschroeven. Ik verwacht dat dat het probleem wel oplost, tenzij je echt een oliedrukprobleem hebt. Mocht je niet met de BX komen, dan neem ik die sensor wel mee en moet je hem zelf vervangen.
ik kom wel op de meeting maar niet met mijn eigen bx. ik rij met Daan mee. als het goed is
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tis goed
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:tis goed
oke dan :cheer1
mpostma schreef:EvelienBX schreef:hier is de foto van de rode lampjes
OK. Dit probleem had Erik Hannewijk ook. Of een pessimistische optimistische oliedruksensor OF een serieus oliedrukprobleem. Ik kan er op de wintermeeting wel ff een andere oliedruksensor voor je inschroeven. Ik verwacht dat dat het probleem wel oplost, tenzij je echt een oliedrukprobleem hebt. Mocht je niet met de BX komen, dan neem ik die sensor wel mee en moet je hem zelf vervangen.
En ik zie je koelvloeistofpeil lampje branden (in het midden die met die golfjes) Dat kan een te laag koelvloeistofpeil zijn of een kvs-peilsensor die niet voelt dat het kvs-peil in orde is. Als je je oprecht ervan kunt (laten) overtuigen dat het peil OK is hoef je je daar niet zo druk over te maken. Er rijden meer BXen rond met dat lampje als permanente kerstversiering op het dash.
Remedie kan zijn derelektroden van de sensor schoonmaken (zit in de zijkant van de radiateur), bedrading van en naar de sensor(vooral het stekkertje) of koelwater vervangen door echte koelvloeistof.
`verum ipsum factum’
jeroen_m schreef:mpostma schreef:EvelienBX schreef:hier is de foto van de rode lampjes
OK. Dit probleem had Erik Hannewijk ook. Of een pessimistische optimistische oliedruksensor OF een serieus oliedrukprobleem. Ik kan er op de wintermeeting wel ff een andere oliedruksensor voor je inschroeven. Ik verwacht dat dat het probleem wel oplost, tenzij je echt een oliedrukprobleem hebt. Mocht je niet met de BX komen, dan neem ik die sensor wel mee en moet je hem zelf vervangen.
En ik zie je koelvloeistofpeil lampje branden (in het midden die met die golfjes) Dat kan een te laag koelvloeistofpeil zijn of een kvs-peilsensor die niet voelt dat het kvs-peil in orde is. Als je je oprecht ervan kunt (laten) overtuigen dat het peil OK is hoef je je daar niet zo druk over te maken. Er rijden meer BXen rond met dat lampje als permanente kerstversiering op het dash.
Remedie kan zijn derelektroden van de sensor schoonmaken (zit in de zijkant van de radiateur), bedrading van en naar de sensor(vooral het stekkertje) of koelwater vervangen door echte koelvloeistof.
dat is pas geleden allemaal gebeurd, helemaal na gekeken en nieuwe koelvleoistof erin. Ik denk dat ik dat dan ook als kerstversiering heb
jeroen_m schreef:mpostma schreef:EvelienBX schreef:hier is de foto van de rode lampjes
OK. Dit probleem had Erik Hannewijk ook. Of een pessimistische optimistische oliedruksensor OF een serieus oliedrukprobleem. Ik kan er op de wintermeeting wel ff een andere oliedruksensor voor je inschroeven. Ik verwacht dat dat het probleem wel oplost, tenzij je echt een oliedrukprobleem hebt. Mocht je niet met de BX komen, dan neem ik die sensor wel mee en moet je hem zelf vervangen.
En ik zie je koelvloeistofpeil lampje branden (in het midden die met die golfjes) Dat kan een te laag koelvloeistofpeil zijn of een kvs-peilsensor die niet voelt dat het kvs-peil in orde is. Als je je oprecht ervan kunt (laten) overtuigen dat het peil OK is hoef je je daar niet zo druk over te maken. Er rijden meer BXen rond met dat lampje als permanente kerstversiering op het dash.
Remedie kan zijn derelektroden van de sensor schoonmaken (zit in de zijkant van de radiateur), bedrading van en naar de sensor(vooral het stekkertje) of koelwater vervangen door echte koelvloeistof.
Het motorolie contact triggert ook het LHM lampje, het stoplampje en het koelvoeistoflampje. Dat zijn gelijk de lampjes die getest worden als de motor wel op contact staat maar niet draait.
O, ja, dat is waar ook. Had ik even niet bij stilgestaan. ops: Heb nog nooit tijdens het rijden het oliedrukwaarschuwingslampje (skrebbel?)zien branden, vandaar.
`verum ipsum factum’
jeroen_m schreef:O, ja, dat is waar ook. Had ik even niet bij stilgestaan. ops: Heb nog nooit tijdens het rijden het oliedrukwaarschuwingslampje (skrebbel?)zien branden, vandaar.
die foto wat ik er bij hen gedaan, die is gewoon tijdens het rijden het zelfde, daar op de foto stond ik toevallig ff stil om die foto te maken
Edit: die lampjes flikkeren heel erg, net wel net weer niet, dan weer wel. en soms echt heel snel achter elkaar dat ie net niet weet of ie ze nou wel of niet moet laat branden