Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Rouge Rubi (robijnrood) is juist lichter, lijkt me. Kijk maar:
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
In de Franse configurator leek ie juist donkerder. Zo vind ik het wel een gave kleur en zou ik er zo voor kiezen. Rouge Aden koos ik niet voor vanwege het feit dat die niet metallic is.
Ja dit is inderdaad wel erg gaaf zeg!
Lijkt zo wel een beetje goud / geel doorheen te zitten.
Strak kleurtje!
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Gave kleur zeg! Wow.
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 22-11-2012
- DS 3 1.2 VTi Business
Rouge Rubi met dak Noir Onyx in het echt, net vanochtend afgeleverd incl. 3D LED-achterlichten.
Groot verschil tussen zon en schaduw!
Dat ziet er goed uit!!
Nu nog een paas mooie Bellone wielen eronder en hij is al af
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 22-11-2012
- DS 3 1.2 VTi Business
Tja, 14% bijtelling en CO2-normen…. Helaas geen Bellone’s voor mij
Die info is natuurlijk al lang achterhaald. Je mag gerust de belastingdienst zelf bellen maar na aflevering in NL op de standaard velgen/banden mag je straffeloos andere banden/velgen monteren. Bedenk maar dat je anders zelfs met winterbanden of een niet eco-band al in overtreding zou zijn.
Dus: auto moet in NL op configuratie zoals af fabriek de 14% op gehomologeerd is afgeleverd worden, maar daarna mag je er gerust andere velgen opzetten, grotere spolier monteren, een zware audioinstallatie inzetten, standkachel monteren. oftewel: je mag een keur aan energieslurpende toevoegingen doen als je maar van de motor afblijft.
O ja: gave kleur!
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Je hebt dus een 3-pitter. Rijdt mooi? Mooie kleur trouwens. Gaat echt richtig helderrood.
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wow, dit is echt nog stukker mooier dan Rouge Sanguine vind ik. Nog meer knallend rood, zonder een brandweerauto na te doen Die oranje gloed is schitterend.
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 22-11-2012
- DS 3 1.2 VTi Business
De 3-cilinder heeft een donkere , iets rauwe roffel bij wegrijden, maar is op de snelweg heerlijk stil (motor draait toch 3900 rpm bij 130 km/u).
Verder zeker levendig genoeg en verbazingwekkend soepel, deze motor is wat mij betreft echt een aanrader.
Voor wie het interesseert: verbruik is na 400 km ongeveer 1 op 16,5, maar zal vast nog een stuk beter worden.
Lekker grotere velgen eronder rossen
En waarom ben je niet voor de E-HDI gegaan?
Mooie kleur! Ongetwijfeld zal hij er in het echt nog mooier bijstaan
Een setje Bellones is wel de kers op de taart!
3900 tpm bij 130 is wel veel, maar niet meer dan logisch met een 1.2. De ds3 heeft prima isolatie.
Veel rijplezier!
ds3 - Hickory met zwarte Bellone
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 22-11-2012
- DS 3 1.2 VTi Business
Bellones zullen er komende zomer wel onder gaan denk ik, eerst de winter door met winterbanden om de stalen velgen.
E-hdi was met mijn kilometers een stuk duurder in de lease. Ben erg blij met de kleur, het was deze of bleu belle ile, maar ik heb zeker geen spijt.
Jorit W schreef:De 3-cilinder heeft een donkere , iets rauwe roffel bij wegrijden, maar is op de snelweg heerlijk stil (motor draait toch 3900 rpm bij 130 km/u).
Verder zeker levendig genoeg en verbazingwekkend soepel, deze motor is wat mij betreft echt een aanrader.
Voor wie het interesseert: verbruik is na 400 km ongeveer 1 op 16,5, maar zal vast nog een stuk beter worden.
Sinds 29 November 2012 ook een 1.2 Vti 82pk 3 cilinder, en kan me volledig vinden in bovenstaande review
geen woord overdreven.