renz schreef:Dat valt nog mee! Ik stond met mijn goeie gedrag om half 11 bij Daan! trek er bijna 2 uur reistijd vanaf en dan weet je hoe laat ik weg ging!
Maar dat moet je over hebben voor ‘t forum
zondags lig ik rond die tijd nog te pitten ops: maarja das ook me enige uitslaap dag
maar dat komt wel goed, denk ik
renz schreef:Marten zeur niet zo joh! 11 uur, dat is toch een prima tijd! Uitslapen doe je dan maar op zaterdag:wink:
Zei hij terwijl hij nog 2 weken vakantie had
Jamaar, dan kan ik niet meer ff spinnen van te voren
renz schreef:Dan kom je toch op de fiets! Je moet niet denken in problemen maar in oplossingen!
haha, met de fiets kan dat ook:P
Copy Paste uit ander draadje:
Ontopic please….
*Schop*
Maar dat moet je over hebben voor ‘t forumzondags lig ik rond die tijd nog te pitten ops: maarja das ook me enige uitslaap dag
maar dat komt wel goed, denk ik
ik dacht dat je om die tijd in de kerk aanwezig was
citroenc2 schreef:EvelienBX schreef:renz schreef:Dat valt nog mee! Ik stond met mijn goeie gedrag om half 11 bij Daan! trek er bijna 2 uur reistijd vanaf en dan weet je hoe laat ik weg ging!
Maar dat moet je over hebben voor ‘t forumzondags lig ik rond die tijd nog te pitten ops: maarja das ook me enige uitslaap dag
maar dat komt wel goed, denk ikik dacht dat je om die tijd in de kerk aanwezig was
nee?? dan lig in in me nest
renz schreef:Goed ,.... maar De meeting begint dus om 11:00 , wat dus niet betekend dat iedereen er ook om 11:00 precies moet zijn!
ja das waar
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
wij komen iets later
gaan we om 10 uur weg
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:wij komen iets later
gaan we om 10 uur weg
ja want lientje moet wel beetje uit kunnen slapen
Hmm, denk ook niet dat ik er stipt om 11 uur ben…Heb de avond ervoor nog een feestje :partytime . Nog meer mensen vanuit het noorden die kant op?? Via A32 / A28 / A1??
Test
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ligt eraan hoe je rijd
vanaf enschede zit ik op de A1
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:ligt eraan hoe je rijd
vanaf enschede zit ik op de A1
hij komt pas vanaf hoevelaken op de a1
sans-pareil schreef:Caroline81 schreef:sans-pareil schreef:Ik heb gezien dat de routeplanner mij met de correcte pannenkoekentent een route over de N11 en A12 adviseert, dus als je wilt, SZ, kan ik je wel in Zoetermeer ophalen.
Dan moet ik helaas de A9 colonne aan zijn lot overlaten, maar wellicht dat we dan op de gebruikelijke A12 locatie verzameld kan worden?
Hoe wil je dat doen dan? Het stuk A12 wat jij gaat rijden begint pas vanaf bodegraven. Zoetermeer ligt een eind daarvoor.
A12 locatie bij harmelen?Bedoel je hoe wil ik SZ ophalen of hoe wil ik verzamelen op de A12? SZ ophalen zou omrijden via zoetermeer zijn, maar dat lijkt niet langer relevant te zijn, en A12 verzamelen bedoelde ik die plek waar we altijd verzamelen, hoe ie ook heet. Iets met een B…. uhmmm…. Bijleveld… is dat ‘m?
Niet dat ik elke andere verzamelplek niet ook OK vind hoor, zolang ik niet verder dan 50km ofzo hoef om te rijden vind ik alles best.
AC De Meern is idd beter voor de mensen die vanuit andere hoeken dan den haag komen. Is volgens mij alleen slechts 1 keer voorgekomen met Noisemaker die een stukje om moest rijden…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:
AC De Meern is idd beter voor de mensen die vanuit andere hoeken dan den haag komen. Is volgens mij alleen slechts 1 keer voorgekomen met Noisemaker die een stukje om moest rijden…
Vroeger deden we nog wel eens BXNL meetings daar (jaar of 5 geleden). Maar als men het leuk vind binnendoor te rijden dan is het ook goed mogelijk via de A27 aan te rijden.
Simpele Ziel schreef:sans-pareil schreef:Caroline81 schreef:sans-pareil schreef:Ik heb gezien dat de routeplanner mij met de correcte pannenkoekentent een route over de N11 en A12 adviseert, dus als je wilt, SZ, kan ik je wel in Zoetermeer ophalen.
Dan moet ik helaas de A9 colonne aan zijn lot overlaten, maar wellicht dat we dan op de gebruikelijke A12 locatie verzameld kan worden?
Hoe wil je dat doen dan? Het stuk A12 wat jij gaat rijden begint pas vanaf bodegraven. Zoetermeer ligt een eind daarvoor.
A12 locatie bij harmelen?Bedoel je hoe wil ik SZ ophalen of hoe wil ik verzamelen op de A12? SZ ophalen zou omrijden via zoetermeer zijn, maar dat lijkt niet langer relevant te zijn, en A12 verzamelen bedoelde ik die plek waar we altijd verzamelen, hoe ie ook heet. Iets met een B…. uhmmm…. Bijleveld… is dat ‘m?
Niet dat ik elke andere verzamelplek niet ook OK vind hoor, zolang ik niet verder dan 50km ofzo hoef om te rijden vind ik alles best.
ik denk dat ac lage weide makkerlijker is voor iedereen