Als alles mee zit, komt er weer een ax voor de deur. Alleen heeft de auto trillende achterremmen, of eendje zou ook nog kunnen. Voor het aankoop bedrag hoef ik niet te zeuren.
Heeft iemand dit al eens eerder mee gemaakt? Zo ja, dan weet ik waar ik kijken moet. Heb wel een vermoeden, maar wil het zeker weten.
Wat ik wel zie op de foto die ik toegezonden heb gekregen, is dat op het achterwiel passagierskant, olie lekkage zie. kan ook viezigheid zijn waterplas etc.
Wat ik wil weten, is waar kan ik rekening mee houden,
Watje
Du pain, du vin, et toujours le citoen hihihi.
Totaal aantal Berichten: 1195
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Reken op een lekke remcilinder en doordrenkte remvoering.
Zal vast vervangen moeten worden.
De kosten van de onderdelen vallen over het algemeen wel mee, maar het is effe werk.
Ga ik alvast sparen. Leuke zaterdag klus. Ik had zo al een vermoeden. Gelijk alle twee doen he. wel zo veilig.
thanks.
watje
michael.
Koop dan een superkit http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-onderdelen/citroen/ax/ax-hatchback-00-1986-00-1998/13-sport-04-1987-12-1988-69kw/trommels-schoenen/remschoen-kit
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
mmmm zit er weer naast…. op zoek naar de volgende.
watje
michael.
Totaal aantal Berichten: 397
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Geen losliggende voering? Heb ik bij twee AXjes gezien/meegemaakt.
Ja ik ook. lettelijk. Ik de ax die we toen hadden, op sleeptouw, niet meer kunnen remmen. hihiiihi dus in de achterkant van mijn toenmalige astra. Maar goed. Heb nog steeds geen ax. Heb er weer eentje op het oog, maar die moet nog naar de keuring. dinsdag. Als de prijs me meevalt, hap ik toe.
Wel weer eens lekker om wat te doen te hebben. wordt weer een beetje rusteloos. en dan is het beste medicijn een lekkere citroen…..
hihihih
komt goed.