De mijne staat opnnieuw bij de Markt en bij aangeboden.
Mag via het forum weg voor €1500,-
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Zeldzame dubbele koplampjes op MP, voor wie dat mooi vindt:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/citroen-onderdelen/m622626176-dubbele-koplampen-citroen-gsa.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pageNum=1&pos=11
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Boh ja! Past dat zomaar?
Totaal aantal Berichten: 653
Geregistreerd: 23-11-2009
- GS/GSA 1220 Club break
Ik zou ze ff overspuiten maar meer dan wat draadjes solderen zal het verder toch niet moeten zijn…
GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99
Had al gemaild maar nog geen reactie Weet niet of ik het mooi, stoer of mooi van lelijkheid moet vinden. Wel apart.
Apart is hij zeker….
http://www.leboncoin.fr/voitures/409510072.htm?ca=19_s
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
7…..800,- Die zeven hoort er toch niet vóór denk??
Ding staat op de sloop zo te zien….
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik zie niet in waarom iemand er geen 7800 voor mag vragen. Zijn auto, zijn prijs. Mooi ding trouwens. Of ie er 7800 voor gaat vangen is nog maar de vraag, maar dat zal voor hier niet belangrijk zijn.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Die GS ken ik en staat zeker niet op de sloop.
Qua zeldzaamheid van een Service is de prijs wel rechtvaardig.
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een service is zeldzaam. En een GS in Mandarine is zeldzaam.
Dit een een service in mandarine, ik zie ze in elk geval niet elke dag voorbij komen
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Het is gewoon een imago probleem. De GS en GSA hebben het imago goedkope knakenrijdersbakken te zijn. Dat imago heeft ie uit ‘t verleden omdat er toen allemaal nietsgevers in reden. Helaas ook vandaag de dag nog vaak. Daarom zie je snel commentaar als er eens een mooie zeldzame uitvoering voor een stevige prijs voorbij komt. Ik denk dat altijd maar “reken maar eens uit wat het kost om een auto zo netjes te maken…”
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Precies helemaal mee eens.
Want eigelijk zijn het hele leuke karretjes.
Als je een beetje leuke auto koopt die eigenlijk overgespoten door wat lichte roestvorming moet worden dan heb je zomaar een GS van 8 a 10k voor de deur staan als je het goed laat doen.
En voor die prijzen kan je ook een leuke CX of wellicht zelfs een DS kopen, en deze modellen zijn toch wat gewilder.
Totaal aantal Berichten: 425
Geregistreerd: 13-12-2005
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
Hij ziet er idd erg mooi uit. @ frank, als jij hem kent, weet jij of dit een ex bedrijfswagen is? Ik zie in de advertentie staan dde, wat houdt dat in? Is het een ex wagen van gemeentelijke diensten oid? Qua kleurzou dat kunnen namelijk….
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Arjan Verkade schreef:Een service is zeldzaam. En een GS in Mandarine is zeldzaam.
Dit een een service in mandarine, ik zie ze in elk geval niet elke dag voorbij komen
Mandarine is op een gs nooit leverbaar geweest. Alleen orange tenèré in 1975. Ik werwacht dat het een ral- kleur is, wellicht is de de auto “orange ponts et chausseès” , een kleur oranje die gebruikt wordt door wegenbouwers etc. In frankrijk. Deze ral kleur kun je nog steeds bestellen op het bedrijfswagengamma van citroën als speciale bestelling. Wellicht is deze service ook ooit zijn carrière daar begonnen.
Ik heb het zojuist het nog ff gecheckt in de garage, mandarine is echt een andere kleur als de gs op de foto…
Ik wordt overigens erg flauw van het feit dat zodra er een gs aangeboden wordt boven de 5 mille er van die hilarische reacties verschijnen. Een compleet verrotte cx of snoek worden vaak voor belachelijk hoge prijzen aangeboden, maar een keiharde , in prima staat verkerende gs of gsa
mag schijnbaar niks kosten. Ik koop voor dat geld liever een mooie originele gs dan een aan elkaar gebakken en versleutelde ds of cx waarbij je wel weet wanneer je begint, maar niet wanneer je eindigt…....
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
2400gti schreef:
Ik wordt overigens erg flauw van het feit dat zodra er een gs aangeboden wordt boven de 5 mille er van die hilarische reacties verschijnen. Een compleet verrotte cx of snoek worden vaak voor belachelijk hoge prijzen aangeboden, maar een keiharde , in prima staat verkerende gs of gsa
mag schijnbaar niks kosten. Ik koop voor dat geld liever een mooie originele gs dan een aan elkaar gebakken en versleutelde ds of cx waarbij je wel weet wanneer je begint, maar niet wanneer je eindigt…....
Mooi gezegd