langevelsloo schreef:Ik zit me net te bedenken dat je pincode óók in het centrale systeem kan staan.
Je logt in met je pasje. ‘Identiteitspapieren’ zijn dan zichtbaar voor iedereen.
Pas als de pincode is ingetoetst krijgt men toegang tot álle informatie.Het pasje wordt daardoor nog eenvoudiger.
ik weet het niet, maar ik vind papiertjes wel zo makkelijk, beter dan pasjes, waarom altijd pasjes pasjes…. en code’s. heb al genoeg codes en dinge die ik moet onthouden,
renz schreef:EvelienBX schreef:langevelsloo schreef:Ik zit me net te bedenken dat je pincode óók in het centrale systeem kan staan.
Je logt in met je pasje. ‘Identiteitspapieren’ zijn dan zichtbaar voor iedereen.
Pas als de pincode is ingetoetst krijgt men toegang tot álle informatie.Het pasje wordt daardoor nog eenvoudiger.
ik weet het niet, maar ik vind papiertjes wel zo makkelijk, beter dan pasjes, waarom altijd pasjes pasjes…. en code’s. heb al genoeg codes en dinge die ik moet onthouden,Dat bedoelt hij ook! Dat je dan 1 code krijgt voor alles! Dus dat is dan juist in jouw voordeel!
ja oke, maar wat als iemand nou achter die code komt?
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Code? Wat ouderwets!! Dat soort dingen kunnen al met een vingerafdrukscan of een irisscan geregeld worden!! Nu ben ik zelf in dat opzicht inderdaad wat ouderwets, heb er zo af en toe toch wat vervelende gevoelens bij, al die gegevens in een centrale database. Ik bedoel, die gigantisch goede registratie die Nederland van oudsher heeft is in de 2e wereldoorlog toch een mooi instrument geweest voor de Nazi’s om Joden op te sporen. Van mij hoeft dat niet zo hoor.
Maar goed, terug naar de topic: zo’n rijbewijs op creditcardformaat wordt in de VS al langere tijd gebruikt. Had pas geleden nog zo’n ding in mijn handen, maar op een of andere manier heeft het dan toch minder waarde. Is gewoon weer een pasje, terwijl het huidige roze papiertje toch meer overkomt als een echte bewijs van rijvaardigheid, een soort diploma, iets begerenswaardigs. ‘t Is maar een gevoel hoor….
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ok….
krijg je bij dit pasje ook weer E of gaat nederland nog steeds moelijk doen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
winnetou schreef:Code? Wat ouderwets!! Dat soort dingen kunnen al met een vingerafdrukscan of een irisscan geregeld worden!! ?
stel je zaagt je vingers er perongelukg af, of je word blind, dan heb je daar niks meer aan, en bewijs dan nog amar eens dat jij die persoon bent
dat roze papiertje was toch goed genoeg of niet!?!
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Oef… ... wrede gedachten hou jij er op na zeg!
Maar wat mij betreft mag dat roze papiertje gewoon blijven hoor.
EvelienBX schreef:winnetou schreef:Code? Wat ouderwets!! Dat soort dingen kunnen al met een vingerafdrukscan of een irisscan geregeld worden!! ?
stel je zaagt je vingers er perongelukg af, of je word blind, dan heb je daar niks meer aan, en bewijs dan nog amar eens dat jij die persoon bent
Nee, als je blind bent of al je vingers mist is het natuurlijk wel erg belangrijk dat je nog gewoon auto kunt rijden he
(al rijden sommige mensen echt als blinde ^@#$%)
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:EvelienBX schreef:winnetou schreef:Code? Wat ouderwets!! Dat soort dingen kunnen al met een vingerafdrukscan of een irisscan geregeld worden!! ?
Nee, als je blind bent of al je vingers mist is het natuurlijk wel erg belangrijk dat je nog gewoon auto kunt rijden he
(al rijden sommige mensen echt als blinde ^@#$%)
ja, maar als het zo’n pasje is wat alles in 1 is, dus ook je indentiteit bewijs enzo, dan kun je dat niet meer bewijzen,
en kom op man, zonder vingers kun je heus nog wel auto rijden
- BX Sport MK2
- AX GT chic
sturen en schakelen doen we met de handpalm
McDean schreef:sturen en schakelen doen we met de handpalm
kijk, zo doen we dat, :fijnsturen
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hihii
EvelienBX schreef:winnetou schreef:Code? Wat ouderwets!! Dat soort dingen kunnen al met een vingerafdrukscan of een irisscan geregeld worden!! ?
nee voer dat pasje maar in gaat langer mee dan papier
precies, ik wil plastic!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:precies, ik wil plastic!
ik ook
citroenc2 schreef:hel1 schreef:precies, ik wil plastic!
ik ook
nou, dat kan dus over een paar maanden :whoohoo
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar