11 van de 14
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
   
Eriks prestige project
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 10 december 2012 12:26 AM
  [ # 151 ]

ze zweeft

Afbeelding Bijlagen
P1010732.jpgP1010733.jpgP1010734.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 10 december 2012 12:50 AM
  [ # 152 ]

Denk waar ken ik die steunen van.

http://www.citroen-forum.nl/?URL=https://picasaweb.google.com/104808338418977024156/20110607221349?feat=directlink

Mooi werk,kun je lekker overal bij.
Succes VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 10 december 2012 06:11 PM
  [ # 153 ]
erikkuiper schreef:

ze zweeft

Daar hebben we meestal een heel ander beeld bij Wink. Succes met je project.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 11 december 2012 01:53 AM
  [ # 154 ]

wat een ruk avond zeg.
ik dacht even het eerste gat in het chasis te repareren.
ben ik de complete avond bezig geweest een trechtertje te maken.
eerste foto is het gat, tweede en derde de mislukte versies en volgende post het resultaat.
morgen nog de knikken eruit kloppen en dan eindelijk vast lassen.

Afbeelding Bijlagen
P1010737.jpgP1010736.jpgP1010735.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 11 december 2012 01:56 AM
  [ # 155 ]

het resultaat

Afbeelding Bijlagen
P1010738.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
Gepost: 11 december 2012 02:01 AM
  [ # 156 ]

Wel netjes toch?
Hoeveel gaten moet je nog op deze manier repareren? Want als ze allemaal zo zijn, lijkt een ‘nieuwe’ langsligger wellicht efficiënter.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 11 december 2012 02:04 AM
  [ # 157 ]

T zijn er twee, die met die zachte rubbers.

Zijn die liggers te krijgen dan?
Ik moet natuurlijk wel lange hebben.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
Gepost: 11 december 2012 02:10 AM
  [ # 158 ]

Krijgen doe je niet zoveel…. Very Happy   maar goed, als je nog slechts één gaatje hoeft te repareren, valt het ook wel mee. Dan zou ik ze niet helemaal losboren.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 11 december 2012 09:05 AM
  [ # 159 ]
erikkuiper schreef:

T zijn er twee, die met die zachte rubbers.

Zijn die liggers te krijgen dan?
Ik moet natuurlijk wel lange hebben.

Klinkt wel leuk,ik moet wel een lange hebben Laughing
Jij hebt helemaal geen lange nodig,de langsliggers zijn bij iedere cx het zelfde,
En zijn zo her en der nog te koop.
Op MP staat ook nog ergens een setje( vind ik te duur).
Maar een ander zegt,zie ze Maar eens te vinden.
Het achterste gedeelte van een limousine ,break of een prestige is langer,dus waar je draag armen enzo aan zitten.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2419
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 11 december 2012 10:50 AM
  [ # 160 ]

Psst…..
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/219338/

Wink

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
Gepost: 11 december 2012 10:57 AM
  [ # 161 ]
F.SvM schreef:

Maar een ander zegt,zie ze Maar eens te vinden. er maar eerst eens onderuit te halen!


Kost best tijd hè? En tijd = toch geld.
Bij de meesten gaan ze dus met koets en al naar oudijzer, mede omdat ze anders “te duur” worden. Wink

Wat vragen ze voor die set op MP?

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Gepost: 11 december 2012 10:59 AM
  [ # 162 ]

Edit: o kijk nou, je wordt weer op je wenken bediend! Ik zou bij Evan gaan winkelen!  Laughing

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 11 december 2012 11:14 AM
  [ # 163 ]

Marktplaats staan ze niet meer.( ik kan ze niet meer vinden)
Leboncoin stonden ze ook,dacht driehonderd euro.( nieuw)
VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 11 december 2012 07:26 PM
  [ # 164 ]

Hmmm, wel iets om over na te denken.
Zal vanavond eens kijken hoeveel werk ik bespaar en hoeveel tijd vervangen zal kosten.

Als , dan gaan ze wel weer met klinken vast Razz

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 11 december 2012 08:00 PM
  [ # 165 ]

Wanneer er schade was,en er werd een nieuw deel tussen gezet,dan kreeg je 24 m6 of m8 boutjes mee geleverd met het reparatie deel.
En als je dit gaat doen,behoor je een richt bank te hebben,zodat het voor en achter frame in lijn blijven staan.
Dus let wel op als je dit gaat doen,denk dat twee stukjes lassen makkelijker is.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
 
11 van de 14
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook