ik heb wel het idee dat je wagen graag wat water zou zien
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EvelienBX schreef:
spoiler die ik heb was gratis, potje verf gekocht en aan goeie spuiter overgelaten
want als ik dat moet spuiten, nou dan durf ik hem niet eens achter op de auto te zetten.
goeie spuiter :
Dat moet je eerst nog maar zien
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:EvelienBX schreef:
spoiler die ik heb was gratis, potje verf gekocht en aan goeie spuiter overgelaten
want als ik dat moet spuiten, nou dan durf ik hem niet eens achter op de auto te zetten.goeie spuiter :
Dat moet je eerst nog maar zien
oja:P ik oordeel weer te snel ops: ops: ops:
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
EvelienBX schreef:Simpele Ziel schreef:hogervp schreef:Waarom nou weer een spoiler?? Als die origineel op het type hoorde dan zeur ik niet verder. Maar anders: bleghhh.
Die GTi automaat die te koop is vind ik zelfs veel fraaier zonder spoiler.Word ik oud??
Nee, Bx’en zonder spoiler worden zeldzamer
ik heb er 1 zonder spoiler.. een 14 RE, maarja zaterdag moet ie er ook aan geloven, dan krijgt ie ook een spoiler
Wacht maar, over een paar jaar heb je spijt!! Het is net als met tattoo’s en piercings. Blijf gewoon lekker origineel. Rekels dat jullie zijn!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:EvelienBX schreef:Simpele Ziel schreef:hogervp schreef:Waarom nou weer een spoiler?? Als die origineel op het type hoorde dan zeur ik niet verder. Maar anders: bleghhh.
Die GTi automaat die te koop is vind ik zelfs veel fraaier zonder spoiler.Word ik oud??
ik heb er 1 zonder spoiler.. een 14 RE, maarja zaterdag moet ie er ook aan geloven, dan krijgt ie ook een spoiler
Wacht maar, over een paar jaar heb je spijt!! Het is net als met tattoo’s en piercings. Blijf gewoon lekker origineel. Rekels dat jullie zijn!
nee, nee er moet echt een spoiler op, anders issie zo kaal aan e achterkant
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EvelienBX schreef:hogervp schreef:EvelienBX schreef:Simpele Ziel schreef:hogervp schreef:Waarom nou weer een spoiler?? Als die origineel op het type hoorde dan zeur ik niet verder. Maar anders: bleghhh.
Idd een Bx moet je aankleden dat doe je tenslotte zelf ook
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
EvelienBX schreef:
Achterop zo’n 1400 hoort eigenlijk een “Keukenhof” of “Efteling” of “Duinrell” sticker. Maar wel een originele uit 1987
mpostma schreef:EvelienBX schreef:
Achterop zo’n 1400 hoort eigenlijk een “Keukenhof” of “Efteling” of “Duinrell” sticker. Maar wel een originele uit 1987
ja die heb ik nie, en heb wel een spoiler
Shit Shit Shit, net de koningin Juliana toren sticker van de 16v getrokken ops: ops:
@ Patrick, nog even en ik haal de spoiler van mijn BX af…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Shit Shit Shit, net de koningin Juliana toren sticker van de 16v getrokken ops: ops:
nee niet doen!!!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
mpostma schreef:
hehehe, zo is het. En het liefst nog een gebreide WC-rol houder op de hoedenplank en zo’n hondje dat met zijn kop schud als de auto beweegt!
Dat is het echte aankleden.
En als er dan toch een spoilertje opgaat: dan ook Knight-rider lampjes aan de voorkant erop!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Simpele Ziel schreef:
En rap een beetje Nico!!
hogervp schreef:mpostma schreef:
hehehe, zo is het. En het liefst nog een gebreide WC-rol houder op de hoedenplank en zo’n hondje dat met zijn kop schud als de auto beweegt!
En als er dan toch een spoilertje opgaat: dan ook Knight-rider lampjes aan de voorkant erop!
ssst, niet verklappen wat ik nog wilde doen he
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:hogervp schreef:mpostma schreef:
En als er dan toch een spoilertje opgaat: dan ook Knight-rider lampjes aan de voorkant erop!ssst, niet verklappen wat ik nog wilde doen he
knight rider lmapjes zijn cool ik moet ook maar nog eens wat aan m’n bx veranderne, met lampjes enzo
Ik moet weer nieuwe hebben, want blauwe lampjes staat natuurlijk niet op een rode BX.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI