



























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Denk dat de meeste draagarmen al een keer van nieuwe lagers en keerringen zijn voorzien.
Dus de verschillende diktes zijn moeilijk te achter halen en als je nieuwe besteld zijn ze ook even dik?
Tenminste ik heb nooit anders gehad,
Vriendelijke groet frank
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Ben van plan de draagarmlagers achter te vervangen en ben zo een beetje aan het rondneuzen op google.
zo kwam ik dit tegen van SKF nummer VKDA 23002 en de VKD 24000
Nu vraag ik me af welke ik nu kan gebruiken want de prijs is zeker niet het zelfde?
http://www.piecesvoitures.com/pieces-de-voitures/reference-VKDA+23002-SKF.html
en
http://www.piecesvoitures.com/pieces-de-voitures/reference-VKD+24000-SKF.html
mvg,joost
Ik durf t van beiden niet te zeggen of t de juiste is. Echter meestal ben je met alleen 2 lagers per kant ook wel klaar en die lagers zullen niet meer dan 10-15 per stuk doen kwa prijs.
CX GTi Turbo 2 - All Black






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Nummer 240000 moet je hebben, op zeker.
Die andere zijn denk ik voor een Break, maar daarvan weet ik het nummer niet uit mijn hoofd.
Maar is dat voor die hele set 17 euro??? Da’s echt te geef hoor!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
mijn frans is niet zo best dus weet ook niet of het voor heel de set is of alleen een lager?
De foto laat wel een hele set zien?
Die andere set is duurder en zit minder in de set??
Ik zal morgen eens bij breezan kijken maar dit is niet echt duur indd .
gr, joost









Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009
- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Is zeker niet duur en je moet idd die 24000 hebben. Volgens mij kom je ze hier in de buurt niet tegen voor minder dan het dubbele.
Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971
als het indd voor heel de set is ben je goedkoop uit!
Zal dan 2 sets bestellen maar vraag me ff af wat de verzendkosten zullen zijn vanuit fr?
mvg, joost
Lijkt me zeker niet duur.
Ik wil ook wel twee sets om de verzendkosten te drukken.
Vast nog wel meer die willen meedoen.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
kzal morgen mijn vrouw eens laten bellen naar F of de afbeelding wel klopt bij dit produkt.
Vind het nog steeds zo gek dat die andere set meer dan het dubbele kost vandaar.
mvg,joost
interessante site! ze hebben nog veel meer CX onderdelen als het inderdaad klopt wat erop staat. Je kan ook het CX type selecteren en dan kom je inderdaad bij de 24000 uit. Ze zouden zelfs nog luchtmassameters hebben (ik heb even bij de gtit2 gekeken). Kost wel een paar centen maar het is op zich uniek dat dit leverbaar zou zijn






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
XM 2.9 V6 Exclusive schreef:Is zeker niet duur en je moet idd die 24000 hebben. Volgens mij kom je ze hier in de buurt niet tegen voor minder dan het dubbele.
Klopt, volgens mij is de reguliere ‘Brezan’ prijs € 17,90 ex BTW per stuk (alleen één lager voor een Berline). En dan moeten er eigenlijk nog keerringen bij. Maar die zijn los niet meer leverbaar dus houd de oude beter heel!
Het zal dus wel weer net zo zijn als die radiateur destijds…. te mooi om waar te zijn.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D