4 van de 14
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Mijn enige echte forum BX:vanaf woensdag einde als forumbak
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 05 januari 2006 05:55 PM
  [ # 46 ]
Simpele Ziel schreef:

Ik moet weer nieuwe hebben, want blauwe lampjes staat natuurlijk niet op een rode BX.

@SZ en Evelien: jullie moeten zo doorgaan hè. Pas op of ik vraag aan de baas of hij jullie wil verbannen van het Forum. Stelletje snotjeugd!

Wink

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 759

Gepost: 05 januari 2006 06:12 PM
  [ # 47 ]
hogervp schreef:
Simpele Ziel schreef:

Ik moet weer nieuwe hebben, want blauwe lampjes staat natuurlijk niet op een rode BX.

@SZ en Evelien: jullie moeten zo doorgaan hè. Pas op of ik vraag aan de baas of hij jullie wil verbannen van het Forum. Stelletje snotjeugd!

Wink

:schater vergeet niet dat wij ‘snotjeugd’ de bx populatie meehelpen in stand te houden Wink  Laughing anders reden we wel rond in ... golfjes Laughing

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 05 januari 2006 06:28 PM
  [ # 48 ]

Ik heb ook nog zitten denken aan Blauwe neon onder me bx Cool

ps spoiler bijna klaar Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 05 januari 2006 07:00 PM
  [ # 49 ]
paso schreef:

ik heb wel het idee dat je wagen graag wat water zou zien Twisted Evil

Dat denk ik ook wel maar met dit weer is er geen beginnen aan. Met de pekel en modder kun je blijven poetsen. Dus ik zorg gewoon dat het reservoir voor de sproeiervloeistof volzit. Wink

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 05 januari 2006 07:01 PM
  [ # 50 ]
jebbers schreef:
paso schreef:

Dat denk ik ook wel maar met dit weer is er geen beginnen aan. Met de pekel en modder kun je blijven poetsen. Dus ik zorg gewoon dat het reservoir voor de sproeiervloeistof volzit. Wink

idd zondag gewassen nu alweer 1 smeer zooi Confused

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 05 januari 2006 07:02 PM
  [ # 51 ]
EvelienBX schreef:

:schater vergeet niet dat wij ‘snotjeugd’ de bx populatie meehelpen in stand te houden Wink  Laughing anders reden we wel rond in ... golfjes Laughing

Da’s helemaal waar Evelien! Normen en waarden zijn qua auto aan jullie wel besteed. Zelfs Balkenende zou tevreden zijn.
Mocht ik jullie nog eens tegen het lijf lopen op een meeting of bij Citromobile of waar dan ook dan zie ik “jullie afwijking” gewoon door de vingers.  Wink

Leve Citroën!

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 05 januari 2006 07:29 PM
  [ # 52 ]
jebbers schreef:
paso schreef:

ja echt veel plezier heb je er nu niet van als je hem mooi poetst Crying or Very sad

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 05 januari 2006 07:46 PM
  [ # 53 ]
hogervp schreef:
EvelienBX schreef:

Da’s helemaal waar Evelien! Normen en waarden zijn qua auto aan jullie wel besteed. Zelfs Balkenende zou tevreden zijn.
Mocht ik jullie nog eens tegen het lijf lopen op een meeting of bij Citromobile of waar dan ook dan zie ik “jullie afwijking” gewoon door de vingers.  Wink

Leve Citroën!

Patrick

ben je er de 15de???
Dan kan je mijn gepimte 1400 zijn (met skirts sportuitlaat en tuning voorbumper en de rest)  Wink

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 05 januari 2006 08:07 PM
  [ # 54 ]

Ja, sorry Patrick…ik blijf er al vanaf…

Enne, mocht er ooit Neon onder komen dan worden het ICELED’s incl wielkast tube’s….maar alleen de 4 staven kosten al €699.- Shocked

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 05 januari 2006 08:09 PM
  [ # 55 ]
Simpele Ziel schreef:

Ja, sorry Patrick…ik blijf er al vanaf…

Enne, mocht er ooit Neon onder komen dan worden het ICELED’s incl wielkast tube’s….maar alleen de 4 staven kosten al €699.- Shocked

kijk si op marktplaats Wink  heb je soms setje van LED voor 50 euro
2 x 120
2 x 90

best leuk maar mij een te hoog sjonnie gehalte Laughing

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 05 januari 2006 08:37 PM
  [ # 56 ]

Tsja, ,dat zijn geen ICELED’s he Wink

Voorlopig denk ik er ook nog niet aan, maar het lijkt me wel leuk om het eens op een BX te zien ivm het omhoog en het omlaag gaan Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 05 januari 2006 09:12 PM
  [ # 57 ]
McDean schreef:

Dan kan je mijn gepimte 1400 zijn (met skirts sportuitlaat en tuning voorbumper en de rest)

Over Sjonnies en Anita’s gesproken!
Ik zag trouwens wel ergens een Opel Manta
te koop, niks voor jou en Evelien?? Lekker samen pimpen?  Wink  Wink

Maar zonder dollen. Ik denk niet dat ik bij de meeting van de 15e aanwezig ben. Waarschijnlijk wel bij de andere. Kom ik wel langs, dan zet ik het op het draadje.

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 05 januari 2006 11:40 PM
  [ # 58 ]
hogervp schreef:
McDean schreef:

Dan kan je mijn gepimte 1400 zijn (met skirts sportuitlaat en tuning voorbumper en de rest)

Maar zonder dollen. Ik denk niet dat ik bij de meeting van de 15e aanwezig ben. Waarschijnlijk wel bij de andere. Kom ik wel langs, dan zet ik het op het draadje.

Patrick

ik pimp al met me bx hoe ie nu is, met van die pimp wieldoppen, en zaterdag spoiler, wie weet komen daar nog mooie lampjes in Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 05 januari 2006 11:42 PM
  [ # 59 ]
EvelienBX schreef:
hogervp schreef:
McDean schreef:

Patrick

ik pimp al met me bx hoe ie nu is, met van die pimp wieldoppen, en zaterdag spoiler, wie weet komen daar nog mooie lampjes in Wink

is de politie al op de hoogte van jullie actie Twisted Evil

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 05 januari 2006 11:46 PM
  [ # 60 ]
citroenc2 schreef:
EvelienBX schreef:
hogervp schreef:
McDean schreef:

Patrick

is de politie al op de hoogte van jullie actie Twisted Evil

Rolling Eyes  Rolling Eyes  Rolling Eyes  hehehehe

Profiel  

4 van de 14
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook