Totaal aantal Berichten: 1036
- BX 16 TZI Automaat
Heeft imand enig idee wat er is gebeurd met deze legendariese bx? staat hij er nog steeds?
De eigenaar van een Citroën BX, die al zeker vijf jaar in de parkeergarage van een Luxemburgs theater staat, zal flink in de buidel moeten tasten om zijn voiture terug te krijgen. De parkeernota is inmiddels opgelopen tot het lieve bedrag van zo’n 51.000 euro.
Juist geparkeerd: niet wegtakelen
“We kunnen geen beroep doen op de politie om de wagen weg te takelen”, zei de exploitant van de parking. “De wagen staat juist geparkeerd, zodat we niets kunnen ondernemen”.
parking du Théâtre in het centrum van Luxemburg.
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
- BX 16 TZI Automaat
filmpje is hier te vinden http://newwww.wort.lu/wort/web/en/luxembourg/articles/2011/12/170424/index.php was dit verhaal nog niet bekent hier ?
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
Jawel die is volgens mij al eens langs geweest, want ik ken het verhaal. Ik zou zeggen, ga kijken! Het is voor jou dichterbij dan voor mij….
Huidig: Ford Focus Wagon MK1 tddi
Ex: 2x BX 19 TZD Automatic, BX 19 TRS Automatic
- BX 16 TZI Automaat
jah het leek mij namelijk sterk waneer het nog niet hier voorbij gekomen was was benieuwt of imand van hier voor de grap was gaan kijken.