Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
we kennen allemaal de cruyff story van de SM dat jules deelder in een CX ovder des herens wegen gaat is ook redelijk bekend.
ik zag vandaag een blauwe eend bij endemol voor de deur staan, was die van een assistent van de assistent van de schoonmaker of wellicht toch van katja schuurman?
wie kent er nog meer mooie voorbeelden van celebs in citroen?
Blueduck schreef:Jaap de hoop Scheffer rijdt een eend
Bij mijn weten moet dat verleden tijd zijn ...
Schijt aan originaliteit.
idd, die eend heeft (van een andere eigenaar op marktplaats gestaan) en hij stond in de lijste “Wijzer” van de 4&6Club;!
Bn-ers met een citro?????? Jules Deelder heeft volgens mij een CX!!
zoals hierboven vermeld
had er tijdens het bricht-posten overheen gelezen, net zag ik het pas staan ops:
Zalm zou ook nog in een oude Xantia rijden, zo las ik onlangs in de krant.
Dat zal dan wel economisch zéér verantwoord zijn….
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
heb er weer 1 (gezien op het 2cv-forum) Billy Joel !!
Nu nog leren rijden
poeh hey, ik ben goed, maar we maken er nu van: Celebs MET een citröen…....
in de nieuwe clip van Ananstacia zijn op het einde te zien: een eend (jaja!!) en een ID/DS-snoek….... beide zien er zwart uit (tis nl donker dan!)!!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
K D lang had ook een mooie ds in haar klip
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
(Hmm.. het is hier een beetje stil…)
Wat dachten jullie van Citroens in TV series of films? Heb de afgelopen jaren met veel plezier gekeken naar “Buffy, the vampire slayer”. En een van de hoofdpersonen, Giles (typje Britse intellectueel), rijdt in de serie in een Amerikaanse DS!! Althans, in de vroegere afleveringen dan…
En de Eend van James Bond blijft onvergetelijk!!!
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ah… Okay ops: ops:
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Hennie Huisman reed altijd CX Break
Een paar jaar geleden speelde ik met mijn band in het voorprogramma van Golden Earring (jaja). De heren Hay, Kooymans en Zuiderwijk kwamen gechauffeerd per recente Scorpio sedan. Even later verscheen er een al wat oudere en wat mottige XM Turbo Diesel op de parkeerruimte naast het podium: bassist Rinus Gerritsen . Afgezien van het feit dat ik collega-bassisten sowieso een warm hart toedraag, steeg-ie nogmaals in mijn achting
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik geloof dat Prins Bernhard een aantal DS en CX breaks heeft gehad, allemaal in zijn eigen groene (geloof british racing green) kleur. Een van die breaks (een serie 1) heeft hier in Leiden nog een tijdje rondgetuft dacht ik.
IK weet alleen niet meer waar ik ‘t verhaal vandaan heb.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Ik geloof dat Prins Bernhard een aantal DS en CX breaks heeft gehad, allemaal in zijn eigen groene (geloof british racing green) kleur. Een van die breaks (een serie 1) heeft hier in Leiden nog een tijdje rondgetuft dacht ik.
IK weet alleen niet meer waar ik ‘t verhaal vandaan heb.
Citroexpert?
Ik had er ook al iets van gelezen iig.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hmmm, ‘t was zeker een persoon ergens… Die donkergroene break is een tijd van Van der velden citroen dealer hier in Leiden geweest volgens mij. Misschien dat ik ‘t van hem gehoord had. Is in elk geval een heleboel jaren geleden geweest.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!