Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Simpele Ziel schreef:Ik moet weer nieuwe hebben, want blauwe lampjes staat natuurlijk niet op een rode BX.
@SZ en Evelien: jullie moeten zo doorgaan hè. Pas op of ik vraag aan de baas of hij jullie wil verbannen van het Forum. Stelletje snotjeugd!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Simpele Ziel schreef:Ik moet weer nieuwe hebben, want blauwe lampjes staat natuurlijk niet op een rode BX.
@SZ en Evelien: jullie moeten zo doorgaan hè. Pas op of ik vraag aan de baas of hij jullie wil verbannen van het Forum. Stelletje snotjeugd!
:schater vergeet niet dat wij ‘snotjeugd’ de bx populatie meehelpen in stand te houden anders reden we wel rond in ... golfjes
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ik heb ook nog zitten denken aan Blauwe neon onder me bx
ps spoiler bijna klaar
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
paso schreef:ik heb wel het idee dat je wagen graag wat water zou zien
Dat denk ik ook wel maar met dit weer is er geen beginnen aan. Met de pekel en modder kun je blijven poetsen. Dus ik zorg gewoon dat het reservoir voor de sproeiervloeistof volzit.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
jebbers schreef:paso schreef:ik heb wel het idee dat je wagen graag wat water zou zien
Dat denk ik ook wel maar met dit weer is er geen beginnen aan. Met de pekel en modder kun je blijven poetsen. Dus ik zorg gewoon dat het reservoir voor de sproeiervloeistof volzit.
idd zondag gewassen nu alweer 1 smeer zooi
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
EvelienBX schreef:
:schater vergeet niet dat wij ‘snotjeugd’ de bx populatie meehelpen in stand te houden anders reden we wel rond in ... golfjes
Da’s helemaal waar Evelien! Normen en waarden zijn qua auto aan jullie wel besteed. Zelfs Balkenende zou tevreden zijn.
Mocht ik jullie nog eens tegen het lijf lopen op een meeting of bij Citromobile of waar dan ook dan zie ik “jullie afwijking” gewoon door de vingers.
Leve Citroën!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
jebbers schreef:paso schreef:ik heb wel het idee dat je wagen graag wat water zou zien
ja echt veel plezier heb je er nu niet van als je hem mooi poetst
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hogervp schreef:EvelienBX schreef:
Da’s helemaal waar Evelien! Normen en waarden zijn qua auto aan jullie wel besteed. Zelfs Balkenende zou tevreden zijn.
Mocht ik jullie nog eens tegen het lijf lopen op een meeting of bij Citromobile of waar dan ook dan zie ik “jullie afwijking” gewoon door de vingers.Leve Citroën!
Patrick
ben je er de 15de???
Dan kan je mijn gepimte 1400 zijn (met skirts sportuitlaat en tuning voorbumper en de rest)
Ja, sorry Patrick…ik blijf er al vanaf…
Enne, mocht er ooit Neon onder komen dan worden het ICELED’s incl wielkast tube’s….maar alleen de 4 staven kosten al €699.-
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Simpele Ziel schreef:Ja, sorry Patrick…ik blijf er al vanaf…
Enne, mocht er ooit Neon onder komen dan worden het ICELED’s incl wielkast tube’s….maar alleen de 4 staven kosten al €699.-
kijk si op marktplaats heb je soms setje van LED voor 50 euro
2 x 120
2 x 90
best leuk maar mij een te hoog sjonnie gehalte
Tsja, ,dat zijn geen ICELED’s he
Voorlopig denk ik er ook nog niet aan, maar het lijkt me wel leuk om het eens op een BX te zien ivm het omhoog en het omlaag gaan
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
McDean schreef:
Dan kan je mijn gepimte 1400 zijn (met skirts sportuitlaat en tuning voorbumper en de rest)
Over Sjonnies en Anita’s gesproken!
Ik zag trouwens wel ergens een Opel Manta
te koop, niks voor jou en Evelien?? Lekker samen pimpen?
Maar zonder dollen. Ik denk niet dat ik bij de meeting van de 15e aanwezig ben. Waarschijnlijk wel bij de andere. Kom ik wel langs, dan zet ik het op het draadje.
Patrick
hogervp schreef:McDean schreef:
te koop, niks voor jou en Evelien?? Lekker samen pimpen?Maar zonder dollen. Ik denk niet dat ik bij de meeting van de 15e aanwezig ben. Waarschijnlijk wel bij de andere. Kom ik wel langs, dan zet ik het op het draadje.
Patrick
ik pimp al met me bx hoe ie nu is, met van die pimp wieldoppen, en zaterdag spoiler, wie weet komen daar nog mooie lampjes in
EvelienBX schreef:hogervp schreef:McDean schreef:
te koop, niks voor jou en Evelien?? Lekker samen pimpen?Maar zonder dollen. Ik denk niet dat ik bij de meeting van de 15e aanwezig ben. Waarschijnlijk wel bij de andere. Kom ik wel langs, dan zet ik het op het draadje.
Patrick
ik pimp al met me bx hoe ie nu is, met van die pimp wieldoppen, en zaterdag spoiler, wie weet komen daar nog mooie lampjes in
is de politie al op de hoogte van jullie actie
citroenc2 schreef:EvelienBX schreef:hogervp schreef:McDean schreef:
Patrick
is de politie al op de hoogte van jullie actie
hehehehe