Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
staan er zowiezo nog 4 te koop op marktplaat
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Re: chic
BX19trs schreef:Mijn schoonvader heeft er nog een staan, daar komt een turbodieselmotor in dit voorjaar….
Emiel
Uhm… is dat niet toevallig Roel Tiemersma? Heb ‘m zelf nooit ontmoet hoor, maar ik zag op zijn website dat hij ooit een Chic had gekocht met de bedoeling om een Turbodieselblok erin te lepelen. Geen idee wat daarvan gekomen is, maar wel een leuk idee.
McDean schreef:staan er zowiezo nog 4 te koop op marktplaat
word het niet tijd dat je er 1 gaat kopen zodat je weer zo’n sloopmeeting kan houden?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EvelienBX schreef:McDean schreef:staan er zowiezo nog 4 te koop op marktplaat
word het niet tijd dat je er 1 gaat kopen zodat je weer zo’n sloopmeeting kan houden?
nee dat is zonde
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:EvelienBX schreef:McDean schreef:staan er zowiezo nog 4 te koop op marktplaat
nee dat is zonde
nou die chic onderdelen hebben toch een 2e leven gekregen, ? maarja als ze nog goed zijn, niet slopen natuurlijk, das zonde iidd
hier zijn wat foto’s van die van mij
ericbx schreef:hier zijn wat foto’s van die van mij
wat zijn dat voor een velgen??
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
wiel doppen ,zijn wel appart he ik heb ze nog nooit ergens anders gezien
ze passen wel perfect op de velgen
ericbx schreef:wiel doppen ,zijn wel appart he ik heb ze nog nooit ergens anders gezien
ze passen wel perfect op de velgen
zien er wel speciaal uit, maken je chic toch net weer anders!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
jammer genoeg zijn ze wel hier en daar een beetje beschadigd .
Ik heb nog vier deauville velgen liggen die ik helemaal rvs wil spuiten lijkt me ook wel mooi , maar dat zal van de zomer worden
ericbx schreef:jammer genoeg zijn ze wel hier en daar een beetje beschadigd .
Ik heb nog vier deauville velgen liggen die ik helemaal rvs wil spuiten lijkt me ook wel mooi , maar dat zal van de zomer worden
waarom zal je rvs willen spuiten :
laatst een foto gezien van een chic met orginele deauville velgen , ik vond die zwarte rondjes in het midden niet zo geslaagd staan
ericbx schreef:hier zijn wat foto’s van die van mij
Mooie Chic, Eric
Ik vind de wieldoppen heel mooi staan
Leuk kenteken trouwens
Zit 22 nummers van mijn kenteken vandaan.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ericbx schreef:laatst een foto gezien van een chic met orginele deauville velgen , ik vond die zwarte rondjes in het midden niet zo geslaagd staan
Een chic hééft origineel helemaal geen deauville velgen
Ich bin ein Breaker
klopt als een bus karel maar ik heb ze liggen dus waarom dan geen lm onder de chic ?
gti velgen zijn behoorlijk aan de prijs en de originele wieldoppen in goede staat zijn ook schaars . mischien heeft er iemand nog een set en wil ze ruilen of zo