7 van de 9
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende > 

Even voorstellen: GS X3 uit 1979 [updated]
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 06 januari 2006 12:21 PM
  [ # 91 ]

Ze staat er weer mooi op Smile En weer hoop kilometertjes gemaakt zo te zien. [plaagmode] ik mis wel een beetje een artistieke kijk in de foto’s.

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 06 januari 2006 03:01 PM
  [ # 92 ]

Doet me goed haar zo te zien. Ze blijft altijd een klein beetje deel van me.

Hey, laat me volgende keer ff de bodem inspecteren hoe het gelast + geconserveerd is. En hou er rekening mee dat ze echt de nodige bodemonderhoud krijgt, een GS roest harder en op een nare manier vergeleken met een onverzinkte BX. De bodemconstructie is klote.

Ik wil nog wel eens zoeken naar gevolgschade van die kogel… Heb je al met een schuifmaat het gat opgemeten?

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

cocico
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 690

Gepost: 06 januari 2006 03:47 PM
  [ # 93 ]

Kan een domme vraag zijn, maar waarom ‘rookt’ je X3 zoveel? Bij de auto’s die ik ken doen ze dat door condens de eerste kilometers, daarna niet meer?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 06 januari 2006 04:12 PM
  [ # 94 ]
cocico schreef:

Kan een domme vraag zijn, maar waarom ‘rookt’ je X3 zoveel? Bij de auto’s die ik ken doen ze dat door condens de eerste kilometers, daarna niet meer?

Pas nadat de foto’s genomen zijn is het stationair toerental naar beneden gesteld van 2200 tpm naar 900 tpm.  Wink
Hij loopt nu dus weer heerlijk mooi stationair.  Very Happy

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 06 januari 2006 04:36 PM
  [ # 95 ]

Zat al bijna te wachten op opmerkingen over een lekke koppakking.

Hey Wout, haal dat ding eens door de wasstraat! Het is al zo’n besmettelijke kleur.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 06 januari 2006 04:39 PM
  [ # 96 ]
Alcyone schreef:

Hey Wout, haal dat ding eens door de wasstraat! Het is al zo’n besmettelijke kleur.

wasstraat??????????
Met de hand wassen en heel liefkozend oppoetsen. Zo’n schatje haal je niet ff door de wasstraat… Razz

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 06 januari 2006 09:12 PM
  [ # 97 ]
XBXG schreef:
cocico schreef:

Pas nadat de foto’s genomen zijn is het stationair toerental naar beneden gesteld van 2200 tpm naar 900 tpm.  Wink

dat lijkt me ook wel gunstig voor je verbruik Wink

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 07 januari 2006 03:06 AM
  [ # 98 ]
arjan_verkade schreef:

Dat zeker, en daar gaat het me ook vooral om Wink

Het verbruik tot nu toe is 1 : 8,189 Rolling Eyes

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 07 januari 2006 08:49 PM
  [ # 99 ]

Tjonge Wouter. Echt foto’s met een hoog kwijlgehalte. Je doet mer een plezier mee hoor. En dat artistieke? Mwoah, ik vind de laatste foto een hele fraaie. Vanuit een leuke hoek geschoten. Ik zal ook weer eens wat materiaal posten.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 07 januari 2006 09:48 PM
  [ # 100 ]
arjan_verkade schreef:
XBXG schreef:
cocico schreef:

Kun je wel net zo rijden als met je diesel, gewoon de koppeling op laten komen Cool

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

murphys_law
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 38

- ID/DS DS 23 Pallas
Gepost: 10 januari 2006 12:46 AM
  [ # 101 ]
Simpele Ziel schreef:
arjan_verkade schreef:
XBXG schreef:
cocico schreef:

Kun je wel net zo rijden als met je diesel, gewoon de koppeling op laten komen Cool

Dat gaat bij een goed afgestelde GS ook prima hoor. En hoe rijdt het verder, de X3? Nog steeds naar tevredenheid?

Ice, Den Haag
DS 21/3 Pallas, Alfa 145 1.9 JTD

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 10 januari 2006 02:44 AM
  [ # 102 ]
murphys_law schreef:

En hoe rijdt het verder, de X3? Nog steeds naar tevredenheid?

Ik heb sinds zaterdag redelijk wat kilometers gemaakt met de GS. Sinds de contactpuntjes zijn gesteld en er een nieuwe verdeelkap op zit, rijdt deze GS subliem!!!
Vandaag ben ik ermee naar m’n werk gereden, en ik kreeg zeer lovende blikken en reacties.  Wink

Ik schrok echter vanochtend rond een uurtje of 7. Het was zeer koud, kraakhelder en ik begon met krabben. Ik wilde de GS starten en trok de choke slechts een heel klein beetje uit. Ik stak de sleutel in het contactslot en na ½ seconde sloeg de GS al aan Exclamation  Exclamation
Dat verbaaste me, en wel met een grote glimlach op mijn gezicht natuurlijk Cool

Morgen rijd ik weer naar Aalsmeer met de GS om later op de dag weer naar Schiedam te rijden. Nu even een nachtje slapen, maar ik kijk nu al uit naar het rijden in deze geweldige wagen.

Ik kan jullie al verklappen dat er weer sfeerfolle foto’s aan zitten te komen, maar die post ik binnen 24 uur.  Wink  :photo

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 11 januari 2006 01:36 AM
  [ # 103 ]

Zo, hier komen weer wat nieuwe foto’s :photo

Zo ziet een GS eruit die net gestart is op een koude morgen, met overal rijp op de auto:

De volgende foto’s zijn alvast een voorproefje op wat men kan verwachten tijdens de wintermeeting van aanstaande zondag, want de foto’s zijn gemaakt bij de Loosdrechtse plassen:

Er zijn fullscreenversies beschikbaar.  Wink  Wink

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 11 januari 2006 01:39 AM
  [ # 104 ]

Mooi, mooi mooi….. Wat zeg ik? Prachtig!  Wink

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 11 januari 2006 01:50 AM
  [ # 105 ]
patje74 schreef:

Mooi, mooi mooi….. Wat zeg ik? Prachtig!  Wink

Zondag mag je Hare Schoonheid de X3 in het echt zien, Patje.  Very Happy

Profiel  

7 van de 9
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook