Totaal aantal Berichten: 27891
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
2400gti schreef:Mandarine is op een gs nooit leverbaar geweest. Alleen orange tenèré in 1975.
Weer wat geleerd
Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat een oranje GS hetzelfde was als een oranje CX…
Dus deze zou een orange tenèré moeten zijn?
Het lijkt er in elk geval 1 te zijn van de eerste serie, dus zou een 75er kunnen zijn.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Het is er 1 van de 2e serie:
citro-power schreef:2400gti schreef:
Ik wordt overigens erg flauw van het feit dat zodra er een gs aangeboden wordt boven de 5 mille er van die hilarische reacties verschijnen. Een compleet verrotte cx of snoek worden vaak voor belachelijk hoge prijzen aangeboden, maar een keiharde , in prima staat verkerende gs of gsa
mag schijnbaar niks kosten. Ik koop voor dat geld liever een mooie originele gs dan een aan elkaar gebakken en versleutelde ds of cx waarbij je wel weet wanneer je begint, maar niet wanneer je eindigt…....Mooi gezegd
Laten we wat afspreken over het plaatwerk (MP)....
We moeten die man niet onnodig rijk maken. Ik wil het wel graag hebben, jij waarschijnlijk ook.
Ik heb met name belang bij de LA deur.
DIEHARD schreef:Hij ziet er idd erg mooi uit. @ frank, als jij hem kent, weet jij of dit een ex bedrijfswagen is? Ik zie in de advertentie staan dde, wat houdt dat in? Is het een ex wagen van gemeentelijke diensten oid? Qua kleurzou dat kunnen namelijk….
ff gegoogled: DDE: Direction d´equipement departementable.
Zij verzorgen de machineriën voor aanleg/onderhoud van het wegen-en spoornetwerk. Vandaar het RAL-oranje, zie eerder bericht.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
2400gti schreef:citro-power schreef:2400gti schreef:
Ik wordt overigens erg flauw van het feit dat zodra er een gs aangeboden wordt boven de 5 mille er van die hilarische reacties verschijnen. Een compleet verrotte cx of snoek worden vaak voor belachelijk hoge prijzen aangeboden, maar een keiharde , in prima staat verkerende gs of gsa
mag schijnbaar niks kosten. Ik koop voor dat geld liever een mooie originele gs dan een aan elkaar gebakken en versleutelde ds of cx waarbij je wel weet wanneer je begint, maar niet wanneer je eindigt…....Mooi gezegd
We moeten die man niet onnodig rijk maken. Ik wil het wel graag hebben, jij waarschijnlijk ook.
Ik heb met name belang bij de LA deur.
Ahh, ben jij dat. Ik stop met bieden.
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ik verbaas me ook over het feit dat er relatief weinig belangstelling is voor goede GS/GSA’s en dat de prijzen daardoor zo laag blijven. Ze zijn hartstikke leuk, mooi ontworpen, authentiek en ze roepen bij velen nog de nodige nostalgische gevoelens op. Echter, niemand lijkt door te hebben hoe verschrikkelijk zeldzaam ze zijn geworden. In NL rijden er nog maar een stuk of 300 rond… Wat dat betreft zou een goed exemplaar meer moeten opbrengen dan een eend of ds, want die zie je ‘s zomers bijna op iedere straathoek.
Back ontopic:
Een nette forum-GSA in Leeuwarden:
http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/gsa-120551352.html?q=citroen+gsa
Nog een nette forum-GSA in Apeldoorn:
http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/citroen-gsa-pallas-1980-120629300.html?q=citroen+gsa
Een mooie Belgische:
http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/citron-gsa-special-121109893.html?q=citroen+gsa
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
citro-power schreef:2400gti schreef:citro-power schreef:2400gti schreef:
Ik heb met name belang bij de LA deur.Ahh, ben jij dat. Ik stop met bieden.
Yep. Het is hier in de buurt, mocht ik het krijgen dan hebben wel ff contact.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
[quote author=“2400gti” date=“1356433635Ahh, ben jij dat. Ik stop met bieden.
Yep. Het is hier in de buurt, mocht ik het krijgen dan hebben wel ff contact.
Prima. Het is voor mij niet in de buurt….
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
2400gti schreef:Hier nog iemand spullen van nodig?
Is dit een 1015?
citro-power schreef:2400gti schreef:Hier nog iemand spullen van nodig?
Is dit een 1015?
Het is een 73-er 1220 club in het ivoire borely (pas te zien naar een rondje stoomcleaner…)
Op gescheurde naden van de voorstoelen na, wat eenvoudig te repareren is, zit er een compleet en net oud type interieur in targa tabac in. Helaas geen ronde kopsteunen.
En die prachtige mistlamp!
Hallo 2400gti, ik ben nog op zoek naar een ventilatiebolletje uit het dashboard, de linker, met afdekplaatje en dat stukje pijp aan de achterkant.
En een toerenteller. Allen voor mn 1220 club uit ‘73.
Gr. Wim.
Wim, hebt een pb.
Wim,
Ik heb hier in België nog het ventilatiebolletje liggen.
PM maar voor een foto ofzo.
Mvg
Bart
Godspeed schreef:Wim,
Ik heb hier in België nog het ventilatiebolletje liggen.
PM maar voor een foto ofzo.
Mvg Bart
Bart, ik ben reeds voorzien(alleen nog ophalen samen met andere onderdelen)
evengoed bedankt.
Gr. Wim.