Totaal aantal Berichten: 251
- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
Hoi allemaal, ik ben sinds 2005 actief geweest op dit forum nadat ik een BX had aangeschaft. Ik ben dankzij dit forum enorm veel te weten gekomen wat de techniek betreft van de Hydraulica. Na mijn BX heb ik een tijdje in een Xantia gereden ( ‘93 1.8 ex ) en met veel plezier. Na deze auto’s een aantal jaren vreemdgegaan met diverse andere merken zoals Renault en Fiat maar ik heb altijd gedacht dat ik weer eens een BX of Xantia zou gaan rijden. Nou is een BX ondertussen een auto geworden die je beter aanschaft als je de tijd en ruimte hebt dus is het toch een Xantia geworden en wel een 2.0i Break uit 2000 ( zie avatar ). Ondanks de steeds aanwezige interesse heb ik toch nauwelijks gebruik gemaakt van dit forum in de tijd dat ik Citroën-vrij was. Hooguit wat ervaringen van anderen gelezen maar niets meer gepost. Voelt ook een beetje raar aan om te posten zonder Citroën, niet?
Anyway, morgen ga ik ‘m op naam zetten en dan beweeg ik weer als een koning over het asfalt en niet als een rammelbak ( fiat ).
Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0
Ik post toch ook zonder Citroën.
Vind dat ik bij moet blijven, misschien zie ik er hier wel eentje voorbijkomen die ik wil, GSA of zo.
Welkom.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017