Hallo allemaal!
Sinds 5 dec de trotse eigenaar geworden van een witte DS5!(dank u beste Sint).
Ben nog erg aan het zoeken naar alle leuke dingetjes in de auto en loop nu tegen een probleempje aan.
In het instructieboekje op blz 261 staan wat afbeeldingen van het scherm die je met de “mode"knop kan wisselen. Wie kan mij vertellen hoe ik de “kaart op verkleind scherm” naar voren kan krijgen.
Ik wil namelijk ook tijdens de navigatie de bovenste balk met telefoon signaal info kunnen zien!!
Two_sharks
Totaal aantal Berichten: 557
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Euhh….. Ik zie altijd mijn telefoonsignaal…. Maar wat jij zoekt staat volgens mij niet op blz 261 maar op blz. 249 van het instructieboekje van de DS5.
Wil je anders een foto maken van je navigatie waneer je je telefoon signaal niet kunt zien?
Sorry!vergat te zeggen dat het een hybrid4 was! vandaar waarschijnlijk een ander blz nr.!!
Probeer vanmiddag wat foto’s te plaatsen.
Heb even gekeken, maar het staat er inderdaad op pagina 261.
Zoals ik het begrijp heb je de kaart dan op volledig scherm staan. Maar als je de ‘mode’ toets (lijkt net met 2 lijstjes achterelkaar) een paar keer indrukt zou je je kaart moeten kunnen verkleinen.. Alleen staat er wel bij: “tijdens navigatie”
Misschien dat het ‘m daar in zit?
Totaal aantal Berichten: 196
- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Volgens de site van Navteq komt er binnenkort een update van de kaarten voor de navi van de eMyWay. De kaarten zijn volgens de beschrijving van het eerste kwartaal van 2012, en de prijs valt me mee. Zeker omdat het een dekking heeft voor heel Europa.
Zie bijlages voor de inhoud van de verpakking en de dekking.
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Ik heb hem al een paar weken in huis. Merk nog geen verschil met de vorige uitgave. Loopt wel nog steeds meer dan een jaar achter t.o.v. een TomTom.
Totaal aantal Berichten: 427
- C3 PURETECH 110 S&S SHINE
- C6 (2005-2012) 2.7 V6 HDiF
Sinds gisteren heb ik mijn C5 Tourer vervangen door een DS3. Daarbij is MyWay ook vervangen door eMyWay. In grote lijnen het zelfde systeem. Echter, ik heb ontdekt dat wanneer eMyWay gekoppeld is aan mijn iPhone 4S dat alle geluiden - op het inkomende belsignaal na - niet meer hoorbaar zijn. Dus geluiden van SMS, Whatsapp etc. worden niet meer afgespeeld op zowel telefoon als via eMyWay.
Is dat te verhelpen?
Mogelijk is deze vraag al eerder gesteld, maar een zoekactie leverde geen resultaat op.
Alvast dank voor de reactie!
Citroen ID19P Confort (1966) Citroën 2cv AZ (1968) Citroën 2cv6 Spécial (1981)
Citroën C5 Break VTR (2006) Citroën C4 VTS (2006) Citroën C4 Picasso (2007)
Citroën C5 Tourer (2010) Citroën DS3 (2012) Citroën C6 2.7 V6 HDiF (2006) Citroën C3 PURETECH 110 S&S Shine (2017)
Citroen C5 Aircross 180pk EAT8 (2019) Citroen C1 Airscape Shine (2019) DS 4 E-Tense Opera (2023)
Ben ook zeer benieuwd. Heb hetzelfde.
Totaal aantal Berichten: 2
- (Grand) C4 Picasso C4 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive
Ik heb sedert 2 maanden een C4 Grand Picasso met e-MyWay radio/navigatiesysteem. Daar waar het bij iedere normale RDS radio mogelijk is om de alternatieve frequenties uit te schakelen, is dit bij dit systeem niet mogelijk. Bij de voorganger MyWay bleek dit wel mogelijk te zijn. Dit is belangrijk omdat ik op bepaalde momenten van de dag naar regionale uitzendingen van mijnradiozender wil luisteren. Het vervelende is dat ik in een omgeving woon waar verschillende zendmasten hun frequentie willen doordrukken.
Bij navraag bij de dealer vallen die uit de lucht.
Ik heb sinds 2 maanden een DS5 business executive en zoals bekend kun je de denon upgrade niet bestellen, aangezien ik wat meer bas in mijn auto wil vroeg ik mij af wat de mogelijkheden zijn. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij in de juist richting sturen
Ik zou, als ik jou was, gewoon effe op de site van Pioneer ofzo kijken.
Of ga naar een plaatselijke HiFi/Audio boer om je es goed te laten voorlichten over de mogelijkheden qua geluid en wegwerken van boxen e.d.
Totaal aantal Berichten: 107
- C4 (2004-heden) C4 1.6 e-HDi 115 Airdream BMP6 98g Exclusive
Zoals reeds aangegeven in het C4 forum zijn we sinds zaterdag ook de (hopelijk!) fiere eigenaars van een C4.
Deze is wel nog niet in ons bezit maar ben me toch al wat aan het scholen mbt dit model.
Zo kwam ik uit bij deze topic en had graag geweten of er iets van sleutel moet ingegeven worden bij het updaten van de kaarten van dit systeem.
Zag ook dat je bepaalde regio’s apart moet upgraden en stel me dan ook de volgende vraag :
Als je één regio wilt updaten en dit mislukt , zijn de andere (oudere) regio’s nog navigeerbaar (wat een woord )
Zo ja , dan kan ik het altijd eens uitproberen met pakweg Polen want daar zie ik me niet dadelijk op vakantie gaan.
Totaal aantal Berichten: 32
- C4 (2004-heden) C4II THP 155 EGS Exclusive
Hallo,
Het ziet ernaar uit dat de nieuwste kaarten 2012-2013 een activatiecode nodig hebben.
Ik heb ze gedownload van een bepaalde site(ik weet het mag niet )maar het systeem vraagt om een code,en zijn dus niet te instaleren.
Wil je de nieuwste kaarten zal je dat 149euro kosten,wat ik wel veel vind voor een update.
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Je moet het chassisnummer doormailen en dan krijg je de activeringscode. M.a.w. spul van the Pirate Bay zal daarom (nog) niet werken.
Meestal zit er een code bij hoor (op die bepaalde site)
Enneuh ... Je kunt toch gewoon je chassisnummer mailen?
Of is je auto gejat?