26 van de 46
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »
   
De “LaSix” van Wolfman Te koop
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 januari 2013 02:08 PM
  [ # 376 ]

F.SvM, zoals je op de foto ziet zit er niets aangesloten aan de kachelweerstand. Daar zitten twee lipjes op waar een kabeltje op aangesloten moet worden de bruine en de zwarte den ik.

Ik zal nog wel even een betere foto maken van de weerstanden.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 02 januari 2013 02:09 PM
  [ # 377 ]

Dat moet wel dicht zijn.
Bij mij zat er een stuk hout in gelijmd.
Maar waarom vier draden bij de aanjager ?

Begint me nu weer te dagen.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 januari 2013 02:13 PM
  [ # 378 ]

Hier zie je de twee lipjes die niet aangesloten waren. Daar moeten volgens mij nu de zwarte en bruine draad op. Hier had ik nooit bij gekund zonder het kachelhuis te verwijderen.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 02 januari 2013 02:17 PM
  [ # 379 ]

Als ik jou was haalde ik dat printje eraf en maakte de aansluitingen schoon+ kopervet, en soldeerde de weerstanden aan de klemmetjes.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 02 januari 2013 02:19 PM
  [ # 380 ]

Yep ,nu snap ik het weer.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 januari 2013 02:32 PM
  [ # 381 ]

Dat printje kan er dus niet af want dan schieten de draadjes aan de achterkant los zoals ik Boogaard beschreef in zijn topic.
Ik schuur ze zo wel op en maak er netjes twee draadjes aan vast die buiten het kachelhuis komen. Ik kan dan op mijn gemak het kachelhuis terug monteren en dan de losse draden aansluiten.
Zo loop ik eventueel in de toekomst ook niet zo te pielen met die draadjes.

En ik kan zo ook alles aansluiten en als het niet goed blijkt te zitten makkelijk alles omwisselen.

Ik moet alleen uitvogelen waar die andere twee draden heen moeten die zwarte en die blauwe.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 02 januari 2013 02:52 PM
  [ # 382 ]

Die gaan naar L.paars.
En naar Bruin

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 02 januari 2013 02:57 PM
  [ # 383 ]

Dit is de motor nieuw:

Bruin moet op de een na onderste de onderste gaat naar buiten naar aarde.


hier zit 1 draad op uit de motor en 1 draad loopt naar buiten. De schuif tussen de stoelen verbindt de onderste pen met 1 van de drie bovenste en creeert zo weerstand bruggen…..

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 januari 2013 03:05 PM
  [ # 384 ]

Ik heb twee draden aangesloten of de schuifjes van de weerstanden deze laat ik straks buiten het kachelhuis uitkomen zodat ik ze makkelijk aan kan sluiten straks.
Scheelt een heel hoop gepiel met het terug monteren van het kachelhuis.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 02 januari 2013 03:09 PM
  [ # 385 ]

De weerstanden zitten geklemd op het houdertje. Die zou je even moeten vast solderen.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 januari 2013 03:12 PM
  [ # 386 ]

Even voor de zekerheid bruin moet dus waar het rode circeltje is?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 januari 2013 03:23 PM
  [ # 387 ]

Maar ik heb 4 draden uit het kachelhuis komen.

Welke zijn direct van de motor?

De bruine zat doorverbonden naar de handel in de auto en daar stond spanning op.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 02 januari 2013 03:36 PM
  [ # 388 ]

Ik denk rood en bruin. Meet ze even door of haal je motor eraf/eruit.
Dan kan je die ook inspecteren, de opnemer opschuren en de lagers oliën. Je bent er nu toch.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 januari 2013 03:38 PM
  [ # 389 ]

Ok dat is wel een goed idee.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 januari 2013 03:48 PM
  [ # 390 ]

Ook hier weer een vraag opgelost.
Er was weer vlijtig aan zelfbouw gedaan….

De zwarte draad deed niets. Die ging er aan de ene kant in en kwam er weer doodleuk aan de andere kant uit.
Dus nu zoals het hoort twee draden uit de motor rood en bruin.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
 
26 van de 46
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook