de truuk is wel door blijven starten!
niet een paar seconden proberen en dan opgeven en weer proberen. Dat gaat ten koste van je accu. gewoon sleutel omdraaien en daar houden totdat ie aanslaat…
maar hij slaat direct aan, om na ong. 0,5 sec weer af te slaan… Anders zou ‘k wel door blijven starten inderdaad.. Maar goed, hij doet ‘t in ieder geval
Met warme motor start ‘ie trouwens perfect!
voge schreef:maar hij slaat direct aan, om na ong. 0,5 sec weer af te slaan… Anders zou ‘k wel door blijven starten inderdaad.. Maar goed, hij doet ‘t in ieder geval
Met warme motor start ‘ie trouwens perfect!
als ie het maar doet, anders is er geen lol meer aan..
nu wachten we alleen nog op wat meer :photo
als je dr hebt kun je ze me mailen, dan zet ik ze wel op beide fora neer
staat de carb goed vast?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Och, ben nooit zo’n fotofiguur
Als ik er morgen nog tijd voor heb (en het niet vergeet) zal ik de camera weer eens uit ‘t stof halen en ‘t roestbakje eens goed op de foto zetten!
Ik kan sinds kort de foto’s zelf op ‘t forum krijgen (knap hè!!) dus dat moet wel lukken!
Foto’s:
Nog minder kilometers dan nieuw!!!
mooie :photo
Fotograafje hè??
paso schreef:staat de carb goed vast?
Geen idee eigenlijk.. Heb vandaag wel de ‘slang’ tussen carb en luchtfilter vervangen, die was lek.. Ik heb geen losstaande carburateur opgemerkt maar zal morgen nog eens voelen..
Ga je ermee naar de wintermeeting?
Voor het gekraak: even schokdempers demonteren en Eend op en neer laten wiegen. Als het gekraak dan plotseling weg is, lag het aan je schokdemper(s).
Schijt aan originaliteit.
mpostma schreef:Ga je ermee naar de wintermeeting?
Denk dat ‘k met de BX ga hoor! Wil eerst de eend helemaal in orde hebben eigenlijk!
voge schreef:mpostma schreef:Ga je ermee naar de wintermeeting?
Denk dat ‘k met de BX ga hoor! Wil eerst de eend helemaal in orde hebben eigenlijk!
Hehe, gelukkig maar: ik was al bang dat er te weinig turbodiesels zouden komen.
Bovendien staat er een afspraak met Renz… Iets over een sprintje geloof ik, voor de details—> Bram!
en ik dacht dat de winnaar met de HDI naar huis ging?
voge schreef:Bovendien staat er een afspraak met Renz… Iets over een sprintje geloof ik, voor de details—> Bram!
en ik dacht dat de winnaar met de HDI naar huis ging?
Hmm, en als ik je eruit trek met de 14 (nadat ik de turboboostregeling heb gedemonteerd) ga ik dan met de turbodiesel naar huis? Of gaat Renz dan met 3 auto’s naar huis? (of Sans PAreil, dan wel Waterman met 5 auto’s).