4 van de 12
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

BX 14 RE type 1
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 06 januari 2006 11:25 PM
  [ # 46 ]

Er staat bij GAOS in Emmeloord een TRS met een niet verkleurd dashboard. Het klokkenspel en de knopjes zijn er al uit, maar het dash zelf ziet er goed uit.
Het interieur is trouwens niet meer compleet. De wagen is al behoorlijk gestript. (hè Wouter?  Wink )

LE zal denk ik binnenkort wel even foto’s plaatsen.

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 07 januari 2006 01:43 AM
  [ # 47 ]

Re: BX 14 RE type 1

mpostma schreef:

Wouter als je idd nog type 1 delen hebt in de kleur grijs dan hoor ik het graag.

Ik heet dan wel geen Wouter maar ‘k heb nog wel een doosje type 1 onderdelen staan. Wat dashboardschakelaars en richtingaanwijzers voor geloof ik… Als je me ‘t helpt herinneren neem ik het mee naar de meeting 15-01 (mocht je interesse hebben)

Verder heb ik dit topic een beetje gemist geloof ik maar: Gefeliciteerd met de aanschaf!!!!  Very Happy

Profiel  

Martijnus
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104

Gepost: 07 januari 2006 01:52 AM
  [ # 48 ]

marten wil denk ik graag een goeie linkse lichtschakelaar hebben (waarmee je grootlicht aan kunt zetten)

BX-loos

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 07 januari 2006 01:57 AM
  [ # 49 ]

Die heb ik…

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 07 januari 2006 02:26 AM
  [ # 50 ]
voge schreef:

Die heb ik…

Very Happy Heel mooi!! Niet vergeten dan! Maak ik het gelijk daarna met relais zodat de hoofdstroom niet meer door de schakelaar gaat. Want daardoor gaan die schakelaars wel vaak stuk.

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 07 januari 2006 02:35 AM
  [ # 51 ]

Help me er aub 14-01 nog even aan herinneren, ik ben echt vergeetachtig wat dat betreft!! Ik heb een heel setje schakelaars liggen, mocht je interesse hebben…

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 07 januari 2006 02:40 AM
  [ # 52 ]
voge schreef:

Help me er aub 14-01 nog even aan herinneren, ik ben echt vergeetachtig wat dat betreft!! Ik heb een heel setje schakelaars liggen, mocht je interesse hebben…

Goed, ik zal t doen!

Profiel  

Martijnus
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 07 januari 2006 09:11 PM
  [ # 53 ]

om maar even brutaal te doen (als martin de binnenkant leuk wil hebben)

De weerstand van de interieurblazer is deels doorgebrand (die zit links van de passagiersvoetenruimte in de luchtstroom) waardoor ie alleen op standje 3 werkt. Heb hier in de buurt geen nieuwe kunnen vinden dus misschien hier.
De zijknoppen van het dashboard: de vorige eigenaar (niet ik maar daarvoor) heeft dus een extra schakelaar erin gezet om groot/stadslicht te kunnen schakelen omdat de normale schakelaar stuk was dus er zit een gat in die zijknop (waar rechts de alarmlichten en achterruitverwarming opzitten…maar dan dus de linker).
Verder moet je denk ik een ander relais hebben van de radiateurfan (of zelf uitpielen waarom ie het niet doet).
Verder laat ik het aan marten over want ik loop nu wel brutaal allerlei dingen te noemen maar het is mijn auto niet meer Surprisedops:

BX-loos

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 07 januari 2006 09:17 PM
  [ # 54 ]
Martijnus schreef:

De weerstand van de interieurblazer is deels doorgebrand (die zit links van de passagiersvoetenruimte in de luchtstroom) waardoor ie alleen op standje 3 werkt. Heb hier in de buurt geen nieuwe kunnen vinden dus misschien hier.
De zijknoppen van het dashboard: de vorige eigenaar (niet ik maar daarvoor) heeft dus een extra schakelaar erin gezet om groot/stadslicht te kunnen schakelen omdat de normale schakelaar stuk was dus er zit een gat in die zijknop (waar rechts de alarmlichten en achterruitverwarming opzitten…maar dan dus de linker).
Verder moet je denk ik een ander relais hebben van de radiateurfan (of zelf uitpielen waarom ie het niet doet).
Verder laat ik het aan marten over want ik loop nu wel brutaal allerlei dingen te noemen maar het is mijn auto niet meer Surprisedops:

HAha,  alle advies is welkom.

Wat doet trouwens die idiote schakelaar die met lampensnoer via het ventilatiekanaal is aangesloten? Ziet er ook niet zo orgiineel uit.

Verder ff het subframe gecheckt. Had ik natuurlijk gelijk bij aankoop moeten doen, maar zag er goed uit voor zover ik kon zien.

Profiel  

Martijnus
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 07 januari 2006 09:23 PM
  [ # 55 ]
mpostma schreef:
Martijnus schreef:

HAha,  alle advies is welkom.

Wat doet trouwens die idiote schakelaar die met lampensnoer via het ventilatiekanaal is aangesloten? Ziet er ook niet zo orgiineel uit.

Verder ff het subframe gecheckt. Had ik natuurlijk gelijk bij aankoop moeten doen, maar zag er goed uit voor zover ik kon zien.

ow dat is de eject-knop, maar die werkt nog niet.

Nee dat is de handmatige radiateurfan schakelaar…
als tijdelijke oplossing, die liep over mn blok via de accu naar de ventilator, zodat als ik onverhoopt in de file ofzo kwam te staan ik niet weer met een kokende motor langs de weg stond.

BX-loos

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 08 januari 2006 09:35 PM
  [ # 56 ]

He Marten, is dit wat voor je? >>> Klikkerdeklik!

Dit dashboard is niet verkleurd en ziet er nog goed uit. (GAOS, Emmeloord)

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 09 januari 2006 03:33 PM
  [ # 57 ]
patje74 schreef:

Op zich een goeie tip! Al hoop ik wel dat die TRS nog ff blijft staan, want ik kom nog ff niet aan klussen toe aan dat ding (en al helemaal niet voor het cosmethische)..

Iemand trouwens een idee wat een compleet dash op de sloop kost?

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 09 januari 2006 03:37 PM
  [ # 58 ]
mpostma schreef:
patje74 schreef:

Op zich een goeie tip! Al hoop ik wel dat die TRS nog ff blijft staan, want ik kom nog ff niet aan klussen toe aan dat ding (en al helemaal niet voor het cosmethische)..

Iemand trouwens een idee wat een compleet dash op de sloop kost?

Ik zie toch behoorlijk wat bruine vlekken op dit dashboard zitten…

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 09 januari 2006 03:44 PM
  [ # 59 ]
Caroline81 schreef:

In verhouding is ie een stuk beter (zie foto’s eerste pagina van mijn 14 RE). Maar dan nog: het moet wel echt de moeite waard zijn. Uiteindelijk heeft t nog nie zo’n prioriteit eigenlijk.

Eerst maar eens het APK lijstje van Martijnus afwerken, dan zie ik wel verder.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 09 januari 2006 04:06 PM
  [ # 60 ]
Caroline81 schreef:

In het echt ziet het er prima uit. Het is vooral smerig.
De prijs zal wel meevallen denk ik, ze zijn daar vrij schappelijk.

Profiel  

4 van de 12
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook