Ik heb een aantal adressen in de index opgeslagen maar die wil ik verwijderen. Ik kan nergens vinden hoe ik dat voor elkaar krijg.
Iemand een idee?
Dank dulance Rotterdam
Heb je er geen handleiding bij?
C4 1.2 Pure Tech Shine van 2016.
16 inch “Boston” velgen met winterbanden.
16 inch “Boston” velgen met zomerbanden.
ja de gebruiksaanwijzing / handleiding en alles heb ik al geraadpleegd, maar nergens is te vinden hoe je adressen uit de index krijgt. Wel hoe ze er in moeten.
Misschien iemand anders die kan helpen?

Totaal aantal Berichten: 196
- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Bij de nieuwe C4 moet je opgeslagen adressen van het navigatiesysteem verwijderen in het menu van de telefoon. Mogelijk werkt het in de Navidrive op dezelfde manier.

Totaal aantal Berichten: 47
- C4 (2004-heden) e-HDi 110 Airdream EGS Ligne Business
Ik heb hetzelfde probleem. Geen idee hoe je het weg moet krijgen. Daarbij speelt nog de eigenaardigheid dat bij het opslaan een adres je dat moet bevestigen door te klikken. Helaas wijzigt de tekst dan niet in “contact is opgeslagen” ofzo. Waardoor je nog een keertje klikt. Weer geen wijziging, toch maar eens kijken in de index en ja hoor, het staat er twee keer in. En hoe je het dan wegkrijgt…

Totaal aantal Berichten: 196
- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Hoe krom het ook klinkt. Als je een adres/contact wilt verwijderen, moet je dat doen in het menu van de telefoon. Druk op “PHONE” op de bedieningsunit van de radio/navi en selecteer “Index”. Zoek en selecteer vervolgens het adres dat je wilt verwijderen, en kies “Wissen”. Daarna is het adres/contact verwijdert.
Succes
knarfield schreef:Hoe krom het ook klinkt. Als je een adres/contact wilt verwijderen, moet je dat doen in het menu van de telefoon. Druk op “PHONE” op de bedieningsunit van de radio/navi en selecteer “Index”. Zoek en selecteer vervolgens het adres dat je wilt verwijderen, en kies “Wissen”. Daarna is het adres/contact verwijdert.
Succes
Gisteren de C4 opgehaald. Vandaag GSM’s gekoppeld. Meteen ook maar de Index verwijderd op deze manier, binnen een minuut klaar en alles verwijderd. En het mooie, de Navi zou standaard slechts kaarten van west Europa hebben. Deze heeft zelfs van voormalig Sovjet staten om Europa heen de kaarten. Mocht allemaal wat kosten kennelijk bij de vorige eigenaar.

Totaal aantal Berichten: 47
- C4 (2004-heden) e-HDi 110 Airdream EGS Ligne Business
Verhip, dat met die telefoonindex werkt! Nu begrijp ik ook waarom vorige index adressen soms opeens niet meer in het scherm stonden. Ik heb nl een paar keer de telefoonnummers gewist en toen zijn die natuurlijk gelijk meegegaan.
Overigens denk ik dat de voormalige sovjetstaten er standaard in staan. Ik heb ze nl ook en heb geen cent extra betaald. Of het moet bij het ligne business pakket gezeten hebben, dat weet ik zo ook niet.
In ieder geval veel plezier ermee.
Nog even over de handleiding. Hebben jullie ook dat er een stuk of 50 bladzijdes dubbel erin staan (zo rond pag 200 denk ik) en de volgende 50 missen?
molenspook schreef:Verhip, dat met die telefoonindex werkt! Nu begrijp ik ook waarom vorige index adressen soms opeens niet meer in het scherm stonden. Ik heb nl een paar keer de telefoonnummers gewist en toen zijn die natuurlijk gelijk meegegaan.
Overigens denk ik dat de voormalige sovjetstaten er standaard in staan. Ik heb ze nl ook en heb geen cent extra betaald. Of het moet bij het ligne business pakket gezeten hebben, dat weet ik zo ook niet.
In ieder geval veel plezier ermee.
Nog even over de handleiding. Hebben jullie ook dat er een stuk of 50 bladzijdes dubbel erin staan (zo rond pag 200 denk ik) en de volgende 50 missen?
Met een beetje stoeien in het systeem went het snel en is het niet echt moeilijk.
Wat die Sovjet staten betreft, had toch echt ergens gezien dat alleen west Europa er op zou staan. Maar ben er heel blij mee, we zijn de laatste jaren vaak met vakantie naar Tsjechie en Hongarije etc. geweest en dan dus erg handig.
Di dubbele pagina’s heb ik nog niet gezien wat je daarmee bedoelt.