Hallo allemaal
Ik ben vrij nieuw hier dus stel ik mij even voor.
Mijn naam is Timo Verkade 19jaar oud
en wil al jaren een visa 2pitter.
Dat is gekomen omdat ik op de sloop een chrono had gezien en ik was al citroen gek dus sloeg de vonk al snel over. Probleempje de chrono is duur en rijd duur en dat eenden geluid is fenominaal dus het werd een 652cc
Nu ik sinds kort mijn rijbewijs heb en natuurlijk citroen wil rijden en ook mezelf jaren lang heb opgejut om visa te gaan rijden moest het er maar eens van komen .Bij toeval kwam ik op het topic van toeters en bellen terecht die een schuur vol speelgoed had staat (bxen en visa`s ) en heb daar meteen op gereageerd en na dol enthousiaste telefoontjes en mailtjes en een reis naar ulft (daar was de auto inmiddels naartoe verhuist) Heb ik haar gekocht en ja het is een haar en ze heet Kreukelientje.
De naam zegt het al een beetje er zit werk aan maarja elke hollandse Visa heeft dat volgens mij dus accepteer ik dat na 11 jaar stilstand.
Gefeliciteerd!
Je hebt in ieder geval wat te poetsen maar ziet er goed uit verder!
En nu heeft Kreukelientje haar eigen topic gekregen. Is ze al verhuisd? Heel veel succes en plezier ermee.
Aan de foto te zien wel
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Leuk
Eindelijk weer eens een wakker-kus-topic!
Ze ziet er zo op het oog nog wel strak en donkerrood uit.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Leuk! Veel plezier ermee!
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Welkom Timo!
Maus schreef:Aan de foto te zien wel
Nee, die is van toen ze van de stalling naar de garage ging. Toen ze daar stond kwam Timo haar redden.
Ik heb begrepen dat ze inmiddels verhuisd is. Het eerste avontuur, ‘Kreukelientje gaat op reis’ is dus achter de rug. Waarschijnlijk krijgen komt nu ‘Kreukelientje gaat naar de dokter’
Bedankt voor jullie reacties!
en beste wensen natuurlijk.
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Pas een paar dagen uit de stalling en nu al gespot!
Dat is inderdaad snel gespot zeg.
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
verkaadje schreef:Kreukelientje staat nu hier te wachten op laswerk dat maandag verricht wordt!!
Sjongejonge, jij laat er ook geen gras over groeien
Zo veel hoeft er dus niet aan gelast te worden?
nou de linkerdorpel is afkeur want daar zit een 50cm rotte rand van 2mm hoogte dus daar word nieuw ijzer ingelast.
als hij klaar is bij de lasser gaat ze naar studio2cv die haar apk gaat geven na wat klusjes namelijk
-remschijven en blokken en voeringen
-koplampen vervangen en stellen
-nieuwe olie
zelf zet ik er een nieuwe accu in
en ga ik samen met studio 2cv de tank ontstoppen(zit nu dichtgeslipt)
en nog wat kleine dingen zoals ruitenwisselblad voor wat ook de enige ruitenwisser is die ik heb
oja en goed poetsen
Er zal vast wel wat meer naar boven komen Maargoed dat meld ik wel hier zodatjullie mij tips kunnen geven (hoop ik)
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Daar is ons forum voor hè?