‘k heb net mijn doppen verkocht, 3 waren perfect, dus ze bestaan wel hoor. GTi velgen zijn ook nog wel redelijk geprijsd te vinden. Die van mij kostten 75 euro, waren wel in slechte staat (van lak althans).
deur63 schreef:‘k heb net mijn doppen verkocht, 3 waren perfect, dus ze bestaan wel hoor. GTi velgen zijn ook nog wel redelijk geprijsd te vinden. Die van mij kostten 75 euro, waren wel in slechte staat (van lak althans).
zijn dat mijn doppen?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
deur63 schreef:yup
wow, ik heb dus een set redelijk goede, dus zeldzame wieldoppen! en het goede nieuws is dat ze dat ook blijven want ik rij in de winter toch maar met kale velgen. overigens ook in de zomer, maar dat zijn dan wel lichtmetalen
Haha, dan hang je deze unieke Chic dopjes toch mooi aan de muur
Ikzelf vond ze best wel netjes, afgezien van een die nogal wat stoeprandschade had..
deur63 schreef:Haha, dan hang je deze unieke Chic dopjes toch mooi aan de muur
Ikzelf vond ze best wel netjes, afgezien van een die nogal wat stoeprandschade had..
nee, ik ga ze bewaren tot de bx een klassieker is en dan als een godin in frankrijk van de verkoop ervan leven
in de topic aangeboden staat een donkerblauwe bx met de velgen zoals ik ze wil maken
http://www.speurders.nl/show_photo.php?id=1&listno=1&sp_id=16411580&ac_ca_id=3124&sp_title=Citroën BX 16 RE (K6 Montreux)&sp_photo_count=3
Link
ericbx schreef:in de topic aangeboden staat een donkerblauwe bx met de velgen zoals ik ze wil maken
Link
linkje werkt niet
ericbx schreef:in de topic aangeboden staat een donkerblauwe bx met de velgen zoals ik ze wil maken
http://www.speurders.nl/show_photo.php?id=1&listno=1&sp_id=16411580&ac_ca_id=3124&sp_title=Citroën BX 16 RE (K6 Montreux)&sp_photo_count=3
nu wel ?
ericbx schreef:ericbx schreef:in de topic aangeboden staat een donkerblauwe bx met de velgen zoals ik ze wil maken
nu wel ?
oh, zukkeh!!
ericbx schreef:klopt als een bus karel maar ik heb ze liggen dus waarom dan geen lm onder de chic ?
gti velgen zijn behoorlijk aan de prijs en de originele wieldoppen in goede staat zijn ook schaars . mischien heeft er iemand nog een set en wil ze ruilen of zo
Mwah, dit zijn de LM velgen waar je uiteindelijk alleen maar last van hebt. Ze gaan vaak oxideren (bloemkolen), lekken (band zacht enzo) etc.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:ericbx schreef:klopt als een bus karel maar ik heb ze liggen dus waarom dan geen lm onder de chic ?
gti velgen zijn behoorlijk aan de prijs en de originele wieldoppen in goede staat zijn ook schaars . mischien heeft er iemand nog een set en wil ze ruilen of zoMwah, dit zijn de LM velgen waar je uiteindelijk alleen maar last van hebt. Ze gaan vaak oxideren (bloemkolen), lekken (band zacht enzo) etc.
gebloemkoolde exemplaren brachten laatst 18 euro de 4 op bij de oudijzerhandelaar.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:karel schreef:ericbx schreef:klopt als een bus karel maar ik heb ze liggen dus waarom dan geen lm onder de chic ?
gti velgen zijn behoorlijk aan de prijs en de originele wieldoppen in goede staat zijn ook schaars . mischien heeft er iemand nog een set en wil ze ruilen of zoMwah, dit zijn de LM velgen waar je uiteindelijk alleen maar last van hebt. Ze gaan vaak oxideren (bloemkolen), lekken (band zacht enzo) etc.
gebloemkoolde exemplaren brachten laatst 18 euro de 4 op bij de oudijzerhandelaar.
Dat krijg je niet voor een setje wieldoppen. Gauw inleveren dus die LM velgen!
Ich bin ein Breaker
De velgen op de foto hierboven zijn toch gewoon GT velgen, dus de lichtmetalen velgen die op een BX GT (niet GTi) geleverd zijn. Naar mijn weten zijn die best schaars.
De standaard deauville velgen hebben een klein beetje hoogteverschil bij het zwarte deel in het midden, de GT velgjes niet.
deur63 schreef:De velgen op de foto hierboven zijn toch gewoon GT velgen, dus de lichtmetalen velgen die op een BX GT (niet GTi) geleverd zijn. Naar mijn weten zijn die best schaars.
De standaard deauville velgen hebben een klein beetje hoogteverschil bij het zwarte deel in het midden, de GT velgjes niet.
Op de BX break (type 1) zoals die in de folder werd aangekondigd stond deze ook met die velgen. Idd geen deauville-velgen.
Ich bin ein Breaker