Rubbers deuren en kofferbak lek?
pam
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13

- Xsara 1,6 Difference
Gepost: 10 januari 2013 11:19 PM

Tijdens een flinke regenbui is de kofferbak erg nat aan de binnenkant. Ook de grond bij de achterbank wordt nat. Ik wil de rubbers bij de kofferbak en deuren gaan vervangen. Kan iemand mij reparatie tips geven. Een adres waar ik ze kan kopen en prijs zijn natuurlijk ook welkom.

Alvast bedankt,

Groet Peter.

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7775

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 10 januari 2013 11:29 PM
  [ # 1 ]

Break of berline?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7775

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 11 januari 2013 12:00 AM
  [ # 2 ]

Volgens de RDW is het een 5-deurs hatchback, dat lijkt mij dus een Berline.

Ik zou eerst eens kijken of je een oorzaak van het lekken kan vinden, voordat je verder gaat kijken naar oplossingen. Bij mij lekte destijds de doorvoer van de ruitensproeier in het flexibele stuk rubber tussen dak en klep, de vloeistof stroomde door de klep naar de kofferbakbodem, die helemaal nat werd daardoor.

Het zou in principe ook het rubber van de koffer kunnen zijn, het toeval wil dat ik zo’n ding nog thuis heb liggen..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

pam
< 100 berichten
Rank

- Xsara 1,6 Difference
Gepost: 11 januari 2013 07:59 PM
  [ # 3 ]
pam schreef:

Tijdens een flinke regenbui is de kofferbak erg nat aan de binnenkant. Ook de grond bij de achterbank wordt nat. Ik wil de rubbers bij de kofferbak en deuren gaan vervangen. Kan iemand mij reparatie tips geven. Een adres waar ik ze kan kopen en prijs zijn natuurlijk ook welkom.

Alvast bedankt,

Groet Peter.

Het zou de ruitensproeier kunnen zijn. Alleen waarom wordt dan de hele achtekant nat. Zowel kofferbak als achter gedeelte. Ik heb een doek in de kofferbak gelegd en daarna de doek gerokken en uitgewrongen. Lijkt totaal niet op ruitenwisservloeistof. Kan het natuurlijk mis hebben.

Je hebt nog een kofferbak rubber liggen? Als je hem kwijt wil. Ik zou het kunnen proberen.

Profiel  

pam
< 100 berichten
Rank

- Xsara 1,6 Difference
Gepost: 11 januari 2013 07:59 PM
  [ # 4 ]
pam schreef:
pam schreef:

Alvast bedankt,

Groet Peter.

Het is een berline

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook