2 van de 2
 < Vorige 1 2

A Landrover with DS suspension
robbiedee
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 17 september 2005 04:31 PM
  [ # 16 ]
Yannick schreef:

Dun metaal om te besparen?  Rolling Eyes

Ik weet 1 ding, moest ik zo’n auto bezettin ik zou er geen meter meer mee rijden, schandalig dat zoiet verkocht wordt. Ik wil niet weten wat er gebeurt als je dat tegen 120 doet…

Het schandalige is dat mensen die zo’n ding kopen (of een willekeurige 4x4 of wagen van boven de 2500 kg) op zich al een gevaar zijn voor hun omgeving. Zeker als ze ook iets met die 4x4 doen en dat is over het algemeen de natuur slopen. Dat is tot op zekere hoogte tot daaraantoe. Door het gewicht en formaat voelen ze zich veilig. Maar dat gewicht stelt ook dat ze zijn vrijgesteld van bepaalde tests die vereist zijn voor toelating op de Nederlandse weg. Lekkere regelgeving. ANWB kan nu alleen maar VRAGEN de wagen te weren maar kan niks eisen.

:rens

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 07 januari 2006 11:40 PM
  [ # 17 ]

lijkt me wel een leuk project voor in mn tuin, en als het af is mag de lokale kraantakelbedrijf (gaffert) ff het ding op de openbare weg zette ,,

ik snap alleen niet why hij gekozen heeft voor de deelbare bollen?
van een SM ,persoonlijk zou ik voor het simplistische van een BX of GS gegaan zijn…..

ff zoeken wat een chassis van een rover oid van 25 jr en ouder kost,,,,,
greets wupke Wink

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook