Nog mensen die vanuit deze hoek via de A12 die kant op gaan :
Dus vanuit Rotterdam/Denhaag (Zeeland?)
Een colonne vanuit het BP pompstation Bijleveld zoals bij de vorige meetings lijkt mij wel wat
ZX1.4i schreef:Nog mensen die vanuit deze hoek via de A12 die kant op gaan :
Dus vanuit Rotterdam/Denhaag (Zeeland?)Een colonne vanuit het BP pompstation Bijleveld zoals bij de vorige meetings lijkt mij wel wat
Héél misschien…mocht ik komen… dat kan ik past last minute zeggen ivm verzekering etc.
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 197
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
Vanuit Zeeland ?
Ik heb vooralsnog met “Voge” afgesproken om 11.00 uur bij de Texaco voor Oud-Beijerland.
Als het eerder of elders een beter idee is laat maar weten.
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
Frank65 schreef:Vanuit Zeeland ?
Ik heb vooralsnog met “vogue” afgesproken om 11.00 uur bij de Texaco voor Oud-Beijerland.
Jullie komen wat later neem ik aan? om 11:00 begint het feest toch in de pannenkoekentoko :
Frank65 schreef:Vanuit Zeeland ?
Ik heb vooralsnog met “vogue” afgesproken om 11.00 uur bij de Texaco voor Oud-Beijerland.
Ah kijk 11 uur bij oud-beijerland betekent een haalbare tijd voor mij langs gouda Overigens is het Voge vogue is wat te vrouwelijk voor hem Zullen we bij station de Andel in reeuwijk meeten?
Totaal aantal Berichten: 197
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
Als Voge om 10.45 bij de texaco is dan moet dat lukken.
Ligt die aan de snelweg of moet je er af bij Reeuwijk?
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
patje74 schreef:xm'metje schreef:nog mensen uit het hoge noorden ??
Groet Roy
:cevrJawel, maar veel hoger dan jouw hoge noorden!
En mijn hoge Noorden ligt daar dan weer tussen in. Ik zelfs kiezen om via de A28 of de polder te gaan. Maakt qua trijd en KM’s niet zoveel uit. Maar waarschijnlijk ga ik de 14de naar de BX meeting bij Den Haag, en blijf ik dan in Utercht bij een vriend overnachten. Dus kom zondag waarschijnlijk vanaf Utrecht.
Test
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
Hoi,
ovb kom ik eens kijken wat het allemaal inhoud zo’n meeting van het CiFo.
Gr, Martijn
Zo te zien gaat het gezellig druk worden, volgende week zondag
Ik neem nog wat losse spullen mee van een BX…een debietregelaar van een BX-TZD (of ie nog goed is weet ik niet)....een zwart (standaard) TZI stuur, zonder RAW-ring ops: en een stel hoofdsteunen, ook voor een BX.
(en wat er verder nog los en vast ligt in de schuur)
Dit alles is gratis….
Plus dat ik een stel KPH’s meeneem van het forum, betalen kan bij 1 van de dan aanwezige bestuursleden (Erwt, Sans-pareil of Erik).
Aangezien het schaatsen er wslk niet inzit tijdens de wintermeeting (of het moet nu ineens heel streng gaan vriezen). Is er nog iemand geinteresseerd om na de wintermeeting ff een paar uurtjes Snowworld te doen in Zoetermeer?
Zo, wat een reacties
Ik was dus idd op wintersport.
Volgens mij wordt het een heel gezellige en drukke meeting
Elf uur begin zal wel inhouden dat de meeste mensen er voor twaalven zullen zijn, wat natuurlijk een prima tijd is!
In de beginpost heb ik nog even de lijst met deelnemers bijgewerkt. Zou iedereen die er onterecht wel/niet instaat of op de verkeerde plaats staat dit even aan mij willen melden?
Over de colonnes: Het lijkt mij heel leuk om weer in colone te rijden, net als met de najaarsmeeting, al moet er dan wel iets meer rekening worden gehouden met de iets minder snelle deelnemers!
Als iemand voor de bestanden zorgt, wil ik wel weer geplastificeerde schildjes produceren!
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Het gaat gezellig worden iig
al een beste opkomst
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Frank65 schreef:Als Voge om 10.45 bij de texaco is dan moet dat lukken.
Ligt die aan de snelweg of moet je er af bij Reeuwijk?
Check!
Maar weet er nou al iemand dat adres!!?? Ik heb ‘t nog niet gevonden en wil ‘t wel zo overnemen op de TomTom… (of weet jij ‘t Frank??)
De naam is Serge trouwens
10.45 Texaco Oud Beijerland.. WIE NOG MEER??
(Ik kom trouwens met de BX dus tot Gouda kunnen we doorrijden.. Is het station waar Caroline staat bij jou bekend Frank?)
voge schreef:Frank65 schreef:Als Voge om 10.45 bij de texaco is dan moet dat lukken.
Ligt die aan de snelweg of moet je er af bij Reeuwijk?Check!
Maar weet er nou al iemand dat adres!!?? Ik heb ‘t nog niet gevonden en wil ‘t wel zo overnemen op de TomTom… (of weet jij ‘t Frank??)
De naam is Serge trouwens10.45 Texaco Oud Beijerland.. WIE NOG MEER??
(Ik kom trouwens met de BX dus tot Gouda kunnen we doorrijden.. Is het station waar Caroline staat bij jou bekend Frank?)
Adres staat in post 1 van dit topic.