1 van de 14
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

CitroMobile 2013
CitroMobile
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5

Gepost: 05 december 2012 06:25 PM

Beste Citroën vrienden en vriendinnen,

Het Citro Mobile team is weer uit de zomerruststand herrezen en start langzaam weer op om de komende Citro Mobile vorm te gaan geven.
Als start van het nieuwe Citro Mobile jaar geld de vergadering bij Citroën Nederland waar door Citroën Contact alle clubs worden uitgenodigd om de plannen voor het komend jaar te smeden. Citro Mobile is daarbij een onderdeel op de agenda en met name de keus van het thema waar vele clubs de tanden weer in gaan zetten om dit mooi uit te beelden.
Als thema voor Citro Mobile 2013 is gekozen “Citroën en de vrouw”.
Als Citro Mobile zijn we hier blij mee omdat enerzijds dit al jaren in het lijstje van mogelijke thema’s heeft gestaan maar ook omdat er steeds meer vrouwen zijn die zich sterk maken voor het merk Citroën zowel in clubverband als bij Citroën Nederland.
Of dit ook in het thema tot uitdrukking zal komen moeten we afwachten.
Wij hebben er in ieder geval zin in en zijn al weer druk met de voorbereidingen.
Onze site is ge-update en de formulieren gaan binnenkort de deur uit. Daar horen ook de uitnodigingen voor de clubs bij om aan te geven welke clubs weer van de partij zullen zijn op Citro Mobile 4 en 5 mei 2013.
Niet vergeten en alvast noteren in de agenda.

Het Citro Mobile team.
doei

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 05 december 2012 09:15 PM
  [ # 1 ]

‘Citroën en dé vrouw’, dat wil ik echt niet missen! De twee dagen zijn nu al in mijn agenda geblokkeerd.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3205

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 17 december 2012 10:00 PM
  [ # 2 ]

Inderdaad zeg, Citroën en DE vrouw, ben benieuwd Wink

Profiel  

schanulleke
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 338

- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
Gepost: 14 januari 2013 12:08 AM
  [ # 3 ]

waarom is het woordje DE zo verduidelijkt neergezet?

DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl

mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 14 januari 2013 12:55 AM
  [ # 4 ]

Eigenlijk alleen om te maskeren dat ik geen enkel idee heb hoe dit thema in een mooie tentoonstelling om te zetten… Gelukkig zitten er in de evenementencommissies van de diverse clubs veel creatieve mensen, want de CitroMobile-thema’s lijken op papier wel vaker moeilijk en toch zijn de resultaten iedere keer weer verrassend!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Gepost: 14 januari 2013 01:40 AM
  [ # 5 ]

Dat klopt, ik weet wel raad met zo’n mooi thema hoor! Cool
En ik denk dat het velen zal inspireren op de meest verrassende manieren. Op maandag 21 januari a.s. is de eerste CM vergadering dus ik ben erg benieuwd naar de ideeën van de andere clubs.

Er is meestal een ‘harde kern’ aanwezig van clubs die elk jaar het thema presenteren, maar lang niet alle clubs doen mee. Dus hierbij een oproep: Clubleden, stel een team samen en steek de koppen bij elkaar, bedenk een mooie invulling van het thema, sla aan het fröbelen/timmeren/bouwen en verras alle bezoekers met jullie creativiteit!! Samen maken we de sfeer op CitroMobile!!

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 14 januari 2013 02:50 AM
  [ # 6 ]

Ik heb nog wel één of twee ideetjes, maar die zijn nogal (kuch) politiek incorrect.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

schanulleke
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 14 januari 2013 11:42 AM
  [ # 7 ]

we hebben met de DS3 club ook al een leuk idee en dat gaan we de 21e ook voorleggen.

mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio

Profiel  

Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1613

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 14 januari 2013 11:52 AM
  [ # 8 ]

Interessant onderwerp! Zolang de vrouw maar respectvol ‘neergezet’ wordt en niet uitgebaat wordt, bijvoorbeeld als dom fotomodel of walgelijke zaken als bodypainting.

Profiel  

schanulleke
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 14 januari 2013 12:11 PM
  [ # 9 ]

de enige “vrouw” die bij ons model staat heeft 4 wielen

Profiel  

Gepost: 14 januari 2013 12:14 PM
  [ # 10 ]

Ik ben zelf een vrouw en vind beide bovengenoemde zaken beslist geen ‘uitbating’ (of bedoel je uitbuiting?), als de vrouw in kwestie daar zelf voor kiest en het met trots doet/draagt.

Als men daar niet naar wil kijken, prima, maar iets is pas uitbating/-buiting als het onvrijwillig gebeurt of op denigrerende manier. Ergo als iedereen behalve de betreffende vrouw in kwestie er lol aan beleeft.

Overigens was het niet mijn plan om gebodypaint rond te gaan wandelen, maar ik zou er totaal niet mee zitten als dit wel in het plan had gepast, mits binnen de grenzen van het fatsoen.

Uiteraard is dit een geheel persoonlijke mening.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

schanulleke
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 14 januari 2013 12:19 PM
  [ # 11 ]

die mening deel ik als vrouw idd ook dat t pas echt uitbuiting is als t onvrijwillig gebeurd.
en zal natuurlijk zelf ook het hele weekend te vinden zijn op cm met de club wat van mijn kant laat zien dat een vrouw gewoon mee kan doen in het leiden van een autoclub.

Profiel  

Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1613

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 14 januari 2013 12:45 PM
  [ # 12 ]
La Léo schreef:

mits binnen de grenzen van het fatsoen.

Ik vind bodypainting (met ontbloot bovenlijf) voorbij iedere vorm van fatsoen gaan. Zo hoef je er als vrouw niet bij te lopen om gerespecteerd te worden. En het past ook niet bij Citroën wat mij betreft.

Ik hoop dat we vrouwen waarderen om andere kwaliteiten, zoals het leiden van een club Wink .

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6121

Gepost: 14 januari 2013 02:45 PM
  [ # 13 ]

Mijn vrouw staat al opgeslagen bij CNL om dit jaar weer op de stand uitgestald te worden*, dus wat mij betreft kan de invulling van het thema niet meer stuk. Denk dat ik dan ook maar weer moet komen kijken hoe ze er bij staat. Very Happy

*Of getuigt dat van te weinig respect? Mr. Green

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 14 januari 2013 02:48 PM
  [ # 14 ]
Handjes schreef:
La Léo schreef:

mits binnen de grenzen van het fatsoen.

Ik vind bodypainting (met ontbloot bovenlijf) voorbij iedere vorm van fatsoen gaan. Zo hoef je er als vrouw niet bij te lopen om gerespecteerd te worden. En het past ook niet bij Citroën wat mij betreft.

Ik hoop dat we vrouwen waarderen om andere kwaliteiten, zoals het leiden van een club Wink .

Dat heeft toch niets te maken met ‘er zo bij lopen om gerespecteerd te worden’? Het heeft zelfs niets met vrouw zijn te maken. Bodypainting zie ik gewoon als een kunstvorm die naast een artistieke beleving ook een zekere spanning toevoegt aan natuurlijk bloot. Daar zit voor mij geen spatje erotiek of zelfs maar ‘onderdrukking’ aan. En mannen kunnen net zo goed met bodypaint rondlopen.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 14 januari 2013 02:49 PM
  [ # 15 ]

Maar goed, nu we het dan toch over ontblote bovenlijven hebben, ik ben wel benieuwd hoe de ‘SM’-club het thema zal invullen. :-p

Profiel  

1 van de 14
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook