Geen toeval hoor . Heel wijs op nul gedrukt bij 111.000
Totaal aantal Berichten: 9070
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Haha gaaf!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Ik had een dashcam, die is nu stuk. Hier nog filmpje van afgelopen april:
Jammer van het geluid, maar verder is het een mooi filmpje.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Thanks. Geluid van dat ding is inderdaad slecht. Ik heb er muziek achter gezet, maar het duurt even voordat dat gewijzigd is bij Youtube.
Totaal aantal Berichten: 1155
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Inderdaad;beeld is prima…,geluid is verschrikkelijk. Het lijkt zwaar over-gemoduleerd ze zijn. Kun het opname volume instellen?
Met z’n vieren in je Eendje.
Is het geluid nog steeds slecht? Er zit nu een muziekje achter…
Voor de kinderen:
Heerlijke jaren 80 accessoire!
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Erg toffe accessoire, maar of ik het nou zo mooi vind staan op deze BX weet ik zo net nog niet.
Totaal aantal Berichten: 1036
Geregistreerd: 24-08-2012
- BX 16 TZI Automaat
Die zwarte band er om heen, het profiel. Als die in de zelvde kleur was zou het hardstikke gaaf uit zien.
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 12-05-2009
- BX 19TGi Routière
- XM 2.0i 16V SX
- Xantia 2.0i-16v Break
Het klimrek heb ik overgenomen van Bram. Even getest op deze BX omdat ‘ie eigenlijk meer past op een type2.
Ik twijfel nog behoorlijk of ik hem ga monteren. En anders, liefhebbers?
Huidige Citroëns:
Citroën Xantia 2.0i-16v Break 08-DX-HT
Citroën BX 1.9 TGI Routière 1992 FS-ZR-05
Citroën XM 2.0i-16v 1999 26-KDN-5
Citroën BX 16TGi Break 1991 ZV-77-PT
Citroën BX Biarritz 1989 XP-83-LH
Ex: AX (4x) BX (6x) Xantia (6x) C4 (1x) XM (3x) Xsara (1x) GSA (2x) C5 (1x)
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 12-05-2009
- BX 19TGi Routière
- XM 2.0i 16V SX
- Xantia 2.0i-16v Break
Dubbelpost
Huidige Citroëns:
Citroën Xantia 2.0i-16v Break 08-DX-HT
Citroën BX 1.9 TGI Routière 1992 FS-ZR-05
Citroën XM 2.0i-16v 1999 26-KDN-5
Citroën BX 16TGi Break 1991 ZV-77-PT
Citroën BX Biarritz 1989 XP-83-LH
Ex: AX (4x) BX (6x) Xantia (6x) C4 (1x) XM (3x) Xsara (1x) GSA (2x) C5 (1x)
Totaal aantal Berichten: 9070
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Punaxio schreef:Even getest op deze BX omdat ‘ie eigenlijk meer past op een type2.
Maar Johnny heeft ook een T3.
Ik vond het juist wel gaaf staan op de blauwe van Johnny, en wat minder op die van Bas.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 12-05-2009
- BX 19TGi Routière
- XM 2.0i 16V SX
- Xantia 2.0i-16v Break
Is ook zo! Lijkt behoorlijk op een type2.
Maar inderdaad, stond mooier op de auto van Johnny staat het duidelijk beter
Huidige Citroëns:
Citroën Xantia 2.0i-16v Break 08-DX-HT
Citroën BX 1.9 TGI Routière 1992 FS-ZR-05
Citroën XM 2.0i-16v 1999 26-KDN-5
Citroën BX 16TGi Break 1991 ZV-77-PT
Citroën BX Biarritz 1989 XP-83-LH
Ex: AX (4x) BX (6x) Xantia (6x) C4 (1x) XM (3x) Xsara (1x) GSA (2x) C5 (1x)
Tijdje stil geweest. Kwam er bij de wissel naar zomerbanden achter dat m’n aandrijfashoes (bakzijde) gescheurd is.
Spullen besteld. Begonnen aan de klus. Naafmoer los: geen beweging in te krijgen. Allerlei gereedschap gemold. Zelfs met een pijp van 1,5 m geen beweging. Naafmoer maar kapot geslepen en een nieuwe gekocht. Onderste fuseekogelpen losmaken, ook geen beweging in te krijgen. Verschillende persen geprobeerd, allemaal niet geschikt voor de taak. Nu wat robuuster spul besteld. Bij de garage zeiden ze, sla een paar keer met een vuistje tegen de draagarm en steek er dan een bandijzer tussen op ‘m los te wreken. Maar ik ben niet zo van het grof geweld. Ff kijken wat m’n nieuwe persje kan volgende week.
In de overgebleven tijd wel nieuwe handremkabels gemonteerd (aandachtspuntje APK 2012) en nieuwe remblokslijtagedraden gemonteerd (waren doorgeknipt… ?)
Verder moet er voor de APK een nieuwe stukje uitlaat op, wil ik de olietemperatuurmeter werkend maken en nog wat kleine andere klusjes. Genoeg te doen de komende tijd. Best zin in.