Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
oow daar kan ik wel wat op verzinne
bouwkunde heh gewoon ff 2 x HEA 200 eronder
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik ben geen bouwkundige, en weet niet wat HEA 200 is,
maar dat “gewoon ff” lijkt me niks voor een serieus ombouw/tuning project…
McDean schreef:oow daar kan ik wel wat op verzinne
bouwkunde heh gewoon ff 2 x HEA 200 eronder
HEA200 is WTB, bouwkunde werkt met vierkant 40 (in hout…)
HEA200 is een H-balk, van 200mm hoog…
lekker stevig en zwaar!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
met bouwkunde komen we ook genoeg in aanraking met HEA balkjes hoor maar idd het is niet een idee en het is ook niet ff.
maar ik kan dus wel gedeeltelijk dingen uitrekenen
met de stekte klassen van de buizen wat een buis kan hebben komen we dan al een heel eind
Heb evt een Zwarte bx gevonden die als basis kan dienen..een 14tje of een gti
- BX Sport MK2
- AX GT chic
laten we maar eerst wat meer gaan uit denken
Ijs schreef:Heb evt een Zwarte bx gevonden die als basis kan dienen..een 14tje of een gti
Een zwarte 14?
Heb je hier meer info over?
Kan de advertentie niet meer vinden, maar met werk overigens. geen apk..etc. Heb in Bx forum ergens een topic staan met Bx met werk, goed idee? Dat gaat over deze auto.
Klets, Bijna 5 maanden later….nog steeds mensen geinteresseerd in dit project?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
stoterstangen90 schreef:Simpele Ziel schreef:Op msn gaan de vorderingen wat sneller dan hier…vandaar even een kleine update…
ijs en ik(simpele ziel) voortaan genoemd als ‘wij’ hebben dit topic weer even opgepakt..
Als ik zo eens begrepen heb van ijs heeft , ijs de tijdelijke financiele middelen. en ik..tsja, ik laat mijn hersen pan samen met de andere jonkie mee ratelen…
wat we nog zoeken is iemand die net zo enthousiast is en de ruimte heeft voor dit project. Daan had al dacht ik aangegeven eventueel mee te doen maar dat staat nog niet vast..bull frog’s idee komt aardig overen met wat ik in gedachte had:
een BX met wat werk(denk aan koppelings platen/koppakking of APK werkzaamheden)
buizenframe erin volgens eerder gemaakte tekeningen…
Vervolgens RDW keuren en uit de schorsing halen…
Vervolgens sponsers zoeken om ons uit de ” schulden” te trekken.
Misschien zelfs zoiets als dakota airways…sponsering en je krijgt korting op de huurprijs van de bx
Zodra dit project van start gaat is dit ook geweldige reclame voor dit forum… 3 jonkies waarvan 2 vooralsnog zonder rijbewijs die verspreid wonen over heel het land die 1 project via dit forum voor elkaar krijgen
Ik heb binnenkort een 16 tgi progress over. En die auto had al een voorbestemming Laatste moment toen die rode GTI gepakt
deze is iniedergeval weer een jaartje in de keuring, en dus ook niet meer beschikbaar
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
BX cabrio
Ik wil eventueel wel gaan nadenken over de toe te passen APK en RDW eisen…
Er is een hoofdkantoor van de RDW dichtbij mijn werk en ik ben zelf keurmeester.
Emiel
hallo allemaal ,
vaak geweest maar niet aangemeld , inmiddels wel .
ben bezig met het ombouwen van een cx break .. deze gaat een pick-up worden ..zijn redelijk opweg en we zien wel waar het schip strand (met de rdw keuring enzo)
een dag niet ge-citroen-end is een dag niet gezweefd!
welkom,open een draadje in het CX gedeelte
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Gaaf, houd je ons een beetje op de hoogte?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
waarom is iedereen opeens een PickUp aan het maken..
Bull Frog Blue, nog 2 man op 2cv.nl, ik…
Het is niet meer leuk
binnenkort maar een eens een Citroen Pick-Up meeting organiseren