Hallo
Mijn handgreep van de linker voorportier veert niet echt meer goed terug.
Heeft iemand voor mij een tekening/doorsnede van z’n handgreep?
Kan ik in de handgreep een bepaald onderdeel( veer) vervangen zodat hij weer goed terug komt.
Het is een berlingo 2005 multispace 2.0 hdi Plus
weer bedankt!!!!
groet
Frank
Ik heb hetzelfde probleem met mijn handgreep links. Buiten dan wel te verstaan. Maar als je hem gewoon even terugdrukt is toch alle weer OK?
Haal maar in, de brandweer knipt je er wel uit
Hallo Hakoek,
Je klopt wat je zegt je kunt hem zo terugdrukken, maar ik wil het graag maken.
Ik heb laatst nog een deur weggegooid daar zat er nog eentje in (((
Ik wilde graag een tekening hebben zodat ik kan zien waaraan het ligt, ik ga morgen wel even langs de dealer zie dat ik daar een tekening los krijgt.
groet Frank
Bij mij is één van die 2 schroeven in de deurhendel vervangen door een verkeerde en veert hij ook matig terug.
Hallo,
Ik hoop dat we over hetzelfde praten ik bedoel de klink buiten op de deur.
Die zit vast met 2 popnagels, alleen bij deze auto zit hij vast met 1 popnagel en 1 M6 borgmoer dus ze hebben er al een keer iets aan gedaan.
Wie o wie kan me helpen.
groet Frank
Bij jou hebben ze dus ook al zo’n bout vervangen, vreemd.
Dit is een link naar die deurhendel , en zo te zien zit er een veer in.
Hallo David,
Ja ik zie ook een veer zitten, deze zal wel versleten zijn.
Ik zal morgen bij de dealer eens vragen of ie los te verkrijgen is en dan ook te vervangen.
Mijn deurklink is namelijk gespoten in kleur dus effe lastig om snel te vervangen.
groet Frank
Scharnierpunt inolieen met Mos2 http://nl.wikipedia.org/wiki/Molybdeen(IV)sulfide
Dus een deftige kruipolie, bvb. CRC, NIET WD40
Die veer krijg je niet versleten.
Ook binnenin het portier de stangetjes op alle punten olieen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Moet de mijne vervangen na aanraking met een muur ; kan hier knap waaien . Zit nu aan elkaar met duck tape .