Totaal aantal Berichten: 1788
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Hahahaha ... zo is dat
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 2024 Noir Perla Nera
Totaal aantal Berichten: 32
- C3 e-HDi Selection 2
Ook ik kwam er pas na 35000 km achter hoor maar ik vind ‘m nu wel handig!
Totaal aantal Berichten: 807
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
haha, ik rij al 1,5 jr in dit ding en ik kom nu hier pas achter de functie van dat knoppie, dat is pas laat.
Overigens heb ik ook een half jaar rond gereden voordat ik opmerkte dat de deur handgrepen links anders van kleur waren dan rechts
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
volgens mij is het ook overal hetzelfde..
Handleiding…pff niet nodig..
we weten wel hoe het werkt…
whoehahahahahahahahahahahahahahaa
René Jongejan schreef:Als de navigatie wel aan staat, krijg je de eerstvolgende handeling te horen.
Yep, eeuwige roem…
Het grappige is dat deze functie niet in het instructieboekje van de C3 staat, ik heb het althans niet kunnen vinden….
En omdat ik bij alle navigatiesystemen de ‘Miep’ altijd als eerste uitschakel werkte dit knopje bij mij dus niet, totdat ik gisteren iemand in de auto had die mij vroeg of de MyWay ook een ‘Miep’ had….
Vandaar dat ik er nu pas achter kwam.
Drukken op deze knop herhaalt dus de laatste aanwijzing van ‘Miep’ of, als je daar al voorbij bent, geeft de eerstvolgende.
Totaal aantal Berichten: 807
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
boeman schreef:haha, ik rij al 1,5 jr in dit ding en ik kom nu hier pas achter de functie van dat knoppie, dat is pas laat.
gelukkig, ik ben niet gek. Oftewel, vandaag dat knoppie eens geprobeerd, maar ik heb het helemaal niet erop zitten, is gewoon een vast uiteinde bij mij (navigatie-loos)
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
geen navi geen knopje, of wel een knopje maar geen funktie zoals in de C5 die ik heb gehad..
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
In de Berlingo activeer ik met deze toets de spraakbesturing van mijn via Bluetooth verbonden iPhone.
Die is overigens voorzien van een RD4 met usb-box en Bluetooth, maar heeft geen navigatie.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Bij mijn les auto (c3) zei er zo,n vrouwelijke stem ..... De navigatie is niet ingeschakeld ... Haha vaak gehoord toen ik het per ongeluk in drukte.
Mijn instructriesse snapte er eerst ook geen bal van.