Totaal aantal Berichten: 752
Geregistreerd: 26-02-2011
- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Jammer Dit idee wou ik nl. zelf gaan uitvoeren….....
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Dat gaat em niet worden ben ik bang…
Hoe hebben jullie het “gordelprobleem” trouwens opgelost, die van mij is in frankrijk als fourgonnette gekeurd en hoefde dus voor hun eisen nog geen gordels te hebben, rdw heeft de apk gewoon overgenomen, maar het is nu dus geel kenteken geworden met een frans apk bewijs op zeg maar grijs(word ook expliciet op het franse apk bewijs(lees CT) vermeld), gekeurd zonder gordels dus.Terwijl in Nederland dan al gordels in personenautos verplicht zijn ?!Of hebben jullie er van die zuiltjes in, zie ze niet voor de zijraampjes.
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Haha, inderdaad, nu je het zegt?!
We hebben gewoon APK gekregen hij heeft niet gekeken of er wel gordels inzaten…
En die zitten er dus niet in…
Over 2 jaar maar gordels inbouwen dan…
Als ie als personenauto in het kentekenregister staat, moet ie vanaf bouwjaar ‘72 gordels voorin hebben.
Als ie als bedrijfswagen op kenteken staat is dat pas veeeel later, geloof 92 ofzo.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Maar goed dat ze bij de RDW geen steekproeven krijgen dan….
Een auto mag/ moet zijn voorzien van twee kentekenplaten. Als je er een doorknipt heb je er volgens de RDW in totaal drie. De goede plaat die je nodig hebt voor de APK, IN DE AUTO bewaren voor evt politiecontrole en tegen het kwijtraken in de berg spullen thuis.
Dat met die gordels klopt wel, maar gelukkig hebben ze het niet bemerkt bij de RDW. Een setje heupgordels volstaat.
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Vanavond de 123 ignition gemonteerd met nieuwe kabels en bobine;
Het nieuwe RDW nummer;
Totaal aantal Berichten: 840
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
ben benieuwd hoe lang dat nummer er daar blijft instaan…
Totaal aantal Berichten: 7580
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Heel lang - mits beschermd met een dikke laag tectyl natuurlijk.
Totaal aantal Berichten: 840
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
met blanke lak
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ziet er netjes uit !
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 163
Geregistreerd: 19-03-2007
- Ami 8 berline business edition
Je bent evengoed een handige sodemieter. Ook met hout.
Ziet er goed uit,
Maurice
La vache qui rit.
Ex: Seat 850Special, Sunbeam, GSA, Opel Corsa, BX Leader, AX , ZX, Xantia 1.8 16v
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Art schreef:Als ie als personenauto in het kentekenregister staat, moet ie vanaf bouwjaar ‘72 gordels voorin hebben.
Correctie: 1 januari 1971, tenzij expliciet op het kentekenbewijs vermeld van niet.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste